...

Alla inlägg under september 2009

Av Lis - 30 september 2009 18:37

Jag har så ont i magen :(

både ångest och illamående


vart tog peppade jag vägen?

jag vet ju att jag kan klara det

bara jag börjar träna


någon som har något tips på vad man kan träna?

helst utan någon direkt kostnad för det har jag inte pengar till.


kan jag klara det?

kan jag verkligen det igen?

Av Lis - 28 september 2009 06:42

Godmorgon!

Idag ska jag försöka börja på riktigt, och framförallt börja blogga igen. Har saknat er och att läsa era bloggar, om jag ska vara helt ärlig. Har knappt vågat mig in på någon av dem för att vara rädd att känna mig helt misslyckad. Så.. Hur mår ni? Hur fungerar allt? :)


Morgonvikt: 64.4 (alltså mindre än jag gissade - mer än jag önskade)


Frukost: ett äpple med kanel. vatten.

Lunch: en skål med fil, flingor och några russin

Middag: ris med fiskbullar

tuggummi

Av Lis - 27 september 2009 21:10

min kusin frågade idag om jag var gravid

förstår ni hur tjock jag har blivit då?


har inte vägt mig på flera veckor.

men gissar på minst 65 kg om jag ska vara ärlig


fan, hur kunde jag lyckas göra såhär mot mig själv?

Av Lis - 2 september 2009 08:07

Godmorgon :)

hoppas ni har sovit gott o att allt är bra med er. jag mår faktiskt rätt bra, livet känns inte lika jobbigt nu när jag bor hos pappa. för de bryr sig inte lika mycket som mamma gör, och ja, då blir det lättare att "börja en timme senare" eller "oj jag fick visst sluta en timme tidigare", de här kan inte mitt schema, haha! inte bra att göra så, jag vet, men jag känner att jag behöver


vägde iallafall 62.8 (-0.2) när jag vägde mig :) det känns bra. så fort min förkylning är borta ska jag börja träna också. pappa har ju en träningscykel o ett jättebra promenadspår skogen vid huset. åh, det känns bra. men det vänder väl snart.. nu måste jag göra mig klar inför skolan, puss!

Av Lis - 1 september 2009 07:22

Godmorgon sötnosar!

Ska strax åka iväg till skolan men tänkte slänga iväg ett snabbt inlägg. Lång dag idag, slutar 16.30 och då hämtar pappa upp mig för vi ska åka och äta -.- Har nog inte berättat det men jag har flyttat till pappa under en tid, pga personliga anledningar. Så, nu är det sagt.


Morgonvikten idag då, 63.0, så alltid -0.1 sen igår. Inte det bästa, men det är en början iallafall :) Hoppas ni får en bra dag, puss på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards