...

Alla inlägg under mars 2009

Av Lis - 30 mars 2009 06:18

Godmorgon! Idag känns det inte som att det kommer bli en bra dag. Hatar måndagar nästan lika mycket som jag hatar söndagar. Känner mig sjuk, borta, trött. Inte lika kul. Har inte sovit speciellt bra inatt heller, så jag är rätt trött. Men jag överlever nog dagen ändå. :) Får vi hoppas. Hoppas ni har sovit bra anyway.


Morgonvikt: 63.6


Frukost: 1 kopp te, en liten skål med mandlar och russin.

Lunch:

Middag:

Av Lis - 29 mars 2009 20:20

Jag har blivit så slapp när det gäller mitt utseende.

Jag fixar inte ens håret vissa dagar.


Nu ska det bli ändring på allt. :) Jag ska skärpa mig.

Jag ska sluta äta så mycket bröd. Börjar med max 1-2 skivor/dag.

Tills "limpan" är slut, då slutar jag be mamma köpa hem bröd.


Har precis duschat, smörjt in mig med bodybutter, skrubbat ansiktet, målat mina naglar, satt vaselin på ögonfransarna (har hört att det ska göra att ögonfransarna blir starkare? någon som vet mer?) och druckit en kopp te. Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Parlamentet och Sanningens ögonblick.


Now im back bitches. And im better than before :D

Av Lis - 28 mars 2009 08:59

63,8


Jag vet inte. Jag vet ingenting.

Vad jag ska tycka eller tro. Jag önskar allt vore lätt.

Jag ska kämpa. Även om jag inte orkar.

Av Lis - 25 mars 2009 20:33

Jag förtjänade ingen mat imorse

ändå åt jag fyra mackor


jag förtjänade ingen middag, ändå åt jag

jag ville inte äta mer, ändå gjorde jag det.


jag vill bara gråta. för allt. den här dagen suger.

Av Lis - 25 mars 2009 05:49

Jag känner mig inte värdig att äta frukost,

hela huvudet skriker det. Jag kan inte. Jag får inte.

Jag vill bara lägga mig ner. Orkar inte se mig  i spegeln.


Stanna under täcket vore det bästa för mig.

Av Lis - 24 mars 2009 06:30

när jag blir arg eller ledsen så äter jag

fort och mycket. jag måste sluta med det.

det är nog lättare än sluta vara ledsen.


det som är mest hemskt är att allting sätter sig i ansiktet.

i alla fall mycket. jag ser ut som en rund stor chokladboll.

eller, havreboll, för nå brun kan man inte skryta om.


fan vad jag suger. :( idag är det ingen bra dag. tjockisdag.


morgonvikt: 64.3

Av Lis - 23 mars 2009 18:44

.. jag borde skämmas

Av Lis - 22 mars 2009 16:49

Jag vill vara bäst. På allt. Mest av allt i skolan.

Att få ett MVG eller få högre poäng på provet än klasskompisarna.

Det är samma känsla. Nu känner jag mig bara misslyckad.

Skolan går verkligen inte bra längre. Det känns förjävla pissigt.


Varför är det alltid så att när en sak går dåligt i livet så rasar allt?


Jag måste bygga upp mitt liv. Från grunden.

Jag har varit för långt ner för länge nu. Det är dags att ta sig upp.

Bli bättre i skolan. Med vännerna. Med utseendet.

Sluta slarva nu. This is the time of my life.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards