...

Alla inlägg under januari 2010

Av Lis - 31 januari 2010 20:10

  

Av Lis - 31 januari 2010 08:46

Godmorgon.

Jag är fan i CHOCKA! Kan vågen lura mig? Inte kan jag väga 61.5? Det är typ det lägsta på MYCKET länge,. Men jag blev inte ledsen, iallafall. Det är bättre än förväntat. Imorgon ska jag strunta i godiset också, försöka verkligen. Har egentligen typ tröttnat ändå.


Fan vad ensidig min blogg har blivit. Det här ska vara min egna inspirationskälla, men jag blir då inte inspirerad av den. -.-


(sen var E ute igår, och ja har en känsla att han säkert gjort något med någon annan. åh, jag hatar avståndet. varför ska han bo så jävla långt bort? varför ska jag tycka om honom? sitta och vänta på att få sms av honom, le när jag läser och tro att vi är värsta sagan. vi har knappt pratat i en månad. eller jo, en. träffats en gång. det kommer säkert aldrig bli en saga ändå, som att han vill ha en flickvän som väger över 60 kilo.  PFFFFFH! vi ska kanske träffas i slutet av februari,, då SKA jag vara på 5* något. SKA SKA SKA! han ska tycka om mig. jag vill verkligen det.)

Av Lis - 30 januari 2010 17:06

Så mycket godis som jag ätit nu den här veckan är nog mer än vad jag ätit under hela mitt liv, haha. Det är inte okej. Därför ska jag sluta. Som jag sa: 1 februari - SLUT! .. jag måste medge att ja längtar


Jag sa det till mamma idag också. Alltså godisförbud från och med måndag, och hennes svar blev: ska vi äta nyttigt med?

OHYES! Nu blire bra. Nyttigt och nu hoppas vi bara att det slutar vara så kallt så man kan trava ut på en promenad, o sen cykla. O nyttig mat och inge godis.


Livet känns så bra. Lätt. UNDERBART!

.. tack vara E<3

Av Lis - 29 januari 2010 06:21

E är gullgullgullgullgull (mycket snack om honom ja, kan inte sluta)

 

Jag ska börja med dagens "mål", o då menar jag inte måltid. Utan mer.. Att jag ska klara så o så många situps eller armhävningar eller gå 30 minuters promenad o lala. Tillslut blir det ju en vana. Gäller bara att sätta igång. 1 februari börjar mitt godisförbud. Jag har ätit för mycket godis, alldeles för mycket skit. Skönt ska det bli att slippa skiten. Sen ska jag försöka kämpa mot målet. Jag VILL vara snygg. Det är på tiden nu.


Så nu kör vi efter helgen!  :)

Av Lis - 28 januari 2010 18:48

Jag förstår inte varför jag alltid bygger upp en bild av mig i ett förhållande

varför tror jag att någon vill ha mig? speciellt en snygging som E?

han kan få vem som helst, och jag är ingenting i jämförelse med alla andra


jag ger upp..

jävla fula tjocka mig


Av Lis - 27 januari 2010 06:26

den här E alltså.. <3


62.2 imorse. Fast jag har inte kämpat heller, så jag får skylla mig själv. Åt typ en hel kladdkaka igår o massa kakor och massa annat skit. Choklad o sånt. Sen idag började jag dagen med en kaka. inte det bästa jag gjort.


men dagarna rullar på. hoppas E kan komma upp i helgen och sen är det skolan. Som jag förövrigt typ gett upp i. Orkar ingenting. Pluggar inte, gör inte uppgifterna. Det suger. Jag hatar skolan. Igår bråkade jag med den lärare, det är inte ofta det händer. Jag har t.o.m slutat smöra.

Av Lis - 25 januari 2010 22:51

Alltså shit! Den här helgen. Så otroligt fucking awsome!


E var här! Ja, E från andra sidan Sverige. Helt underbart. Han var helt underbar. ÄR helt underbar. Gosh alltså. Från fredag till söndag. Han var här. För bara ett tag sen. Det är helt overkligt. Jag känner mig helt fniss:ig. Helt.. helt.. bara.. E. Jag har bara träffat honom en helg! Det är inte okej.


Jag kan inte sova. Jag har inte sovit själv sen i torsdags. O nu är det meningen att jag ska sova helt ensam. Ingen är hemma. Bara jag. Gosh, jag saknar honom. Får man sakna någon man inte känner?


Det är inte okej. Jag får inte vara såhär. Om jag är såhär så kommer han inte palla träffa mig mer. Då kommer han tro att jag är en sån här hängig typ. Det är jag väl egentligen, men han behöver inte veta om det. Inte än.


Vi hade inte sex heller. Han försökte inte ens. Det har jag aldrig varit med om. Inte ens försökte lite. Var jag för fet eller var det för att visa respekt för mig? Att inte stressa? Eller var jag är jag för ful?  Fast varför skulle han då nämna att han kanske skulle jobba i Stockholm till helgen. Det är så mycket nu. På en gång. Alla känslor.


Nu skulle han sova. O jag kan inte sova. Jag vill ha honom här nu. Att han ska hålla om mig sådär som hela natten i lördags. Sen mysa hela söndagsmorgonen med massa pussar o film. Jag vill inte ligga här ensam i mörkret.


Förresten fyllde jag år igår. 19 år är jag nu. Helt galet vad året har gått fort alltså. Jag är nog knappast den enda som tycker det. 19 år. Nu måste jag börja skärpa mig. Kommer däremot bli svårt till veckan eftersom jag har massa kakor o godis från mitt kalas.


Första februari är å måndag. Brukar vara bra att starta en sån dag. Måste planera schema, realistiska veckomål osv. Jag ville bara tala om att.. att.. jag fyllt år. O är fet (som vanligt) och att jag träffat världens finaste. Varför måste han bo därborta?

Av Lis - 20 januari 2010 21:07

känner ingenting

absolut ingenting


eller jo..


jag är trött på allt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards