...

Direktlänk till inlägg 5 april 2016

Efter allt jag gjort

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll

Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.


Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans har jag ändå hoppats att det är min tur nu. Det är min tur att hitta någon, få en sån där fantastisk kärlekshistoria om ett par som träffas på krogen, gör slut och sen efter ett par år ordnar upp sina liv och blir tillsammans igen. Men icke. Nu vet jag att jag fanemig inte betyder någonting.


Berättade en stor grej för mig till honom (har en släkting som antagligen är döende i sjukdom... en släkting som betyder väldigt mycket för mig, mer om det sen) och vad har han sagt? "Oj, va tråkigt"


OJ VAD TRÅKIGT?! Känns som en del av mig dör varje gång jag tänker på det. Det här är en person som har stöttat mig, som har varit en sån stor del av mitt liv och betyder så sjukt mycket för mig vilket han vet. Och de enda han har att säga är oj. Jag är så otroligt besviken på allt jag gjort för honom. Alla nätter jag ställt upp med att vara vaken och försöka få honom lugn i telefon, alla gånger jag försökt hjälpa honom, som jag legat vaken för att hålla om honom i panikångest. Men det enda tacket är att jag inte får någonting tillbaka.


I lördagsnatt hamnade vi på samma krog, vilket inte gör något i vanliga fall eftersom vi har pratat mycket. Han var superskum. Han hälsade typ inte. Hans kompisar frågade gång på gång när vi ska bli tillsammans igen vilket är väldigt jobbigt att höra då jag vet att jag inte betyder någonting längre. Sen under kvällen så går han efter mig och säger "jag tror inte det blir vi igen". Vadå tror? Och vem fan går runt på krogen och säger sånt? Så jävla tråkig stil.


Efter allt jag gjort för honom.


Vilket också fick mig och inse. Jag är 25 år. Ingen har någonsin varit intresserad av mig förutom sex. Jag kommer fan få leva ensam. Om INGEN varit intresserad av en person på 25 år förutom på ett sexuellt plan så är det fan kört. Det är kört.

 
 
Ingen bild

afafrrr

7 april 2016 12:26

varför hänger du kvar med någon som uppenbarligen bara drar dig ner i dåligt mående och ett självdestruktivt beteende?

du förtjänar så mycket bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Av Lis - 15 april 2015 18:48

Fick en fantastisk kommentar av Maria i slutet av februari som skrev "Vill bara skicka en kram. Vet hur det är att vara ensam och inte ha någon att prata med. Jag hittade just hit och har läst lite, så du är inte ensam <3"   Blir så himla glad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards