...

Alla inlägg under november 2009

Av Lis - 3 november 2009 21:20

20 läsare idag och ingen har någon bra låt att tipsa om?

:(

Av Lis - 3 november 2009 10:51

Hurruni, ni som läser. Jag har allt sett på statistiken att det finns några få (men otroligt bra!) läsare.

Jag behöver musiktips! Det är viktigt. Allt från ballader till peppig träningsmusik. Vad som helst. Bara det är musik!

  

Av Lis - 3 november 2009 10:41

Godmorgon :)

Väger 62.5 just nu, eller ja, innan jag åt lunch (chili con carne o 2 rostade mackor utan något på) - första målet idag. Åt med pappas tjej och ja, det är som det är. Hon tycker inte om mig, jag har svårt för henne. Så det blev lite spänt så att säga. Snart flyttar jag tillbaka till mamma igen. Har varit börjat packa ner allting i kartonger. Mamma o hennes kille har ju fått en ny lägenhet som vi ska flytta till. Så nu börjar vi om på nytt. Känns konstigt, men det är nog det bästa.


Ska åka till nya lägenheten idag faktiskt med mamma idag, och jag hoppas det går bra mellan oss. Gud vad jag känner att jag måste komma bort. Jag är stressad så jag kan inte göra någonting, har ingen koncentration alls. Därför får skolarbetena lida. Har hur mycket som helst, och har inte gjot något plus att jag sjukanmäler mig. Imorgon ska jag väl gå har jag tänkt, hoppas jag.


<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards