...

Alla inlägg under maj 2011

Av Lis - 31 maj 2011 20:16

Jag är sjuk

Feber

Hosta

Ont i bröstet

Ja jag tror ni förstår.


Allt känns så jävla trist. Hela livet. Vart fan är jag påväg? Vart vill jag? Just nu har jag supit varje fredag typ sen januari. Inte många veckor jag inte gjort det. Det har varit en trygghet. Ta till flaskan för lite mod. För att få lite livsenergi. Få suset i huvudet. Ja.. Som en jävla alkoholist.


loggade in på BV's facebook och såg att S flirtat med henne. Hon svarar inte tillbaka flirtigt utan bara.. Sådär. Jag SKA ge upp honom helt. Jag håller på. men just idag önskade jag att jag bara fick lite sms. Inte till min snygga BV som börjat träna igen. Och här sitter jag tjock och fet.


Precis som vanligt. Känner mig lika tjock nu som när jag vägde 63. Vägde 59.9 imorse. Lär säkert väga över 60 imorgon igen. Jag vill också köpa gymkort. Gå och bränna fett. men nu har jag bajsfeber så nu får jag inte träna alls. Bara ligga och bli tjock. Orkar ingenting.


Så jävla känslig idag. Allt känns bara bajs.


Av Lis - 30 maj 2011 06:47

long time no see.

Nu är jag back.


Back on track.


59.0 imorse! Det känns skapligt bra måste jag säga. Hes som fan och det är så mycket som jag skulle vilja berätta. Om min jävla egoboost i helgen. Träffade min kusin och hans kompisar (några av hans kusiner på andra sidan = vi är inte släkt) och 4 (!) raggade på mig. måste fan vart snygg då av någon anledning. Vi hamna på efterfest hos en av grabbarna och badade bastu OCH i vattnet. I bara trosor och bh. Kallt? Eh.. JA! Nämnde jag att jag var lagom packad? Jo. Det va jag. Slutade iallafall med att jag däckade själv på en madrass. men gjorde inte så mycket faktiskt. Jävla kul kväll.


Och ingen S! Träffade honom ute såklart men han ja.. Vad ska man göra? Glad att jag inte fyllesmsade honom iallafall.

Av Lis - 28 maj 2011 11:30

Jag skiter i S nu

Jag ska inte höra av mig

Sluta titta på hans facebook

Skita i hans små fjortisar


Han må va drop dead men jag orkar inte bry mig. Det kommer aldrig i våran världshistoria bli något mellan oss ändå så varför sitta och skriva om han har lust att komma över en fredagnatt. Nädu. Jag orkar inte. Jag kommer väl ändå alltid hoppas att han ändrar sig och skulle välja mig men jag kan inte hålla på att önska.


Det är inte värt det..



BTW så körde vi en mildare variant av chatroulette igår. Fick smsa "om sanningen ska fram vill du ligga med mig då?" till ingen mindre än E! Haha. Och imorse svarade han "haha alltid". Och förra helgen hade vi också smsat och då ville han träffa mig när han kom till Stockholm. Jag hatar killar.

Av Lis - 27 maj 2011 07:06

Herregud

Jag är tjock

och ful

och äcklig

och fet


Jag borde låsas in med en träningsmaskin och ingen mat ett par dag. Jag är verkligen så jävla äcklig. Hur kan folk titta på mig? Nä juste.. Det kan de inte. För jag är förskräcklig.

Av Lis - 22 maj 2011 20:32

Åkte med S hem i fredags. Första gången. Vi är annars alltid hos mig. Så det var lite annorlunda. Hatar att han är så himla mysig och att vi aldrig kommer bli mer än såhär. Vilket kommer innebära att han snart träffar en tjej han vill ha mer än mig och där kommer jag stå fet och ful. Och ensam.


Smsade E i fredags också. Pratade om att ses när han kom till Stockholm igen. men vet inte om jag vill träffa honom? Jag saknar inte honom.


Skitsamma. Jag hatar mitt liv ikväll.

Av Lis - 19 maj 2011 20:39

Fy va pinsamt


Jag och mamma satt och såg på jobbjägare på kanal 5. Då är det en lite större kvinna iallafall som får frågan "brukar du inte få kommentarer" och hon svarar ungefär "jo att jag är sexig och såvidare".


och jag skriker ut "HAHAHA jävla lögnare". mamma tittar på mig helt chockat med blicken "va sa du". och jag försöker komma på någon dålig bortförklaring medan jag mumlar och gick in på mitt rum.


Jag är inte den som brukar döma andra och jag vet inte vad som flög i mig. men jag kunde inte hjälpa det. Hon va mycket större än mig och jag har aldrig fått den kommentaren

Av Lis - 17 maj 2011 07:10

morgonvikt: 59.9


Jag mår inte bra idag. Alltså på något vis. Jag har ont i huvudet och snorig. Sen har jag ont i hjärtat och jag vet inte varför. Allt är bara bajs. Drömt om mat hela natten. Nu äre dags att åka till jobbet!

Av Lis - 16 maj 2011 19:30

minns inte vad jag vägde imorse.. men nu vägde jag 60.4 igen. 8 minuter cykel. no more. tjockis.


S och jag har pratat idag med. Via sms. Konstigt nog. Vi har inte pratat såhär mycket sen vi träffades. Så det är ju kul. Tycker om att prata med honom. Han är en kille som jag skulle vilja träffa. Fast inte han i det stadiet han är nu. Han är inte mogen nog men en lika snygg och trevlig och enkel och bra i sängen. Däremot har han skrivit en kommentar till en skitful tjej på facebook och skrivit "Dollface :) så söt


Och här har vi det:

Jag är inte svartsjuk utan avundsjuk. Jag önskar att någon kommenterade mina bilder eller statusar så. En sån snygg kille som han. men nej. aldrig hänt. Kommer antagligen aldrig hända. För jag är inte så snygg. Det suger. Skulle ju inte klaga om det var han men ni förstår.


men varför skulle någon skriva det till mig? Att S ens gått med på att ligga med mig är ju förfan ett mirakel..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards