...

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lis - 2 augusti 2012 17:34

Sitter och lyssnar på "depp-musik"

skriker med i texten

Kan inte fatta att det har hänt igen..


Lång historia kort:

En väldigt nära vän till familjen tog livet av sig häromdagen. (sov gott, du är saknad)

Vilket är jävligt hårt, även fast det inte är någon vi träffar varje dag.

Det är så jävla sjukt. Ett år efter en annan vän till familjen dog..

Hans bästa vän.


Jag hoppas ni båda har det bra där på andra sidan. Ni kommer alltid att vara ihågkomna och saknade.

Både som morfar/farfar, vänner, svärföräldrar, föräldrar och allt annat ni va. Tack för alla tider ändå, även fast ni försvann för fort. Tack för att ni gjort min barndom till ett fint minne. Sov gott. Båda två. Och jag vet att alla saknar er. Chocken som finns nu kan inte ens beskrivas. Det gör ont, även för mig som inte haft någon direkt kontakt med er i vuxenålder.


Jag hoppas ni har det bättre nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards