...

Alla inlägg under november 2010

Av Lis - 30 november 2010 07:47

jag förstod att 5*an på vågen var mer än dröm än vad verkligheten höll med om.

Nu är jag tillbaka på 61.5kg


och hostan håller på att döda mig. VARFÖR BLIR JAG ALDRIG FRISK?!

M

Av Lis - 28 november 2010 09:09

Magsjukan är över och jag kunde inte äta någonting igår. Och jag lider antagligen av vätskebrist eftersom jag knappt kunde dricka vatten heller, min mage tålde ingenting. Så därför stod vågen på 57.0. Vilket inte är troligt att den gör det imorgon.


MEN VILKEN KÄNSLA!

Att se 5*an. Det var så länge sen

Sist var i januari 2009.

Förutom efter jag vart hos E, då va jag nere på 59.9

sen gick det upp till 60 igen


Vilket det antagligen gör efter idag med.

Men ändå. Det kändes bra.


Glad första advent också finingar!

Av Lis - 27 november 2010 09:54

Godmorgon.

60.6 kg idag. Vet inte hur det gick till - men thank you.


Juste.. Jag är magsjuk också. Inte thank you..

Av Lis - 21 november 2010 09:56

godmorgon

förlåt för dålig uppdatering men jag har haft lite bloggtorka

alltså jag har lixom mått bra. - länge sen jag kunde säga så


visst finns det många delar som inte är bra (vikten - 61.8kg, psoriasisen, E osv) men det är ändå mycket som känns bra. Jag trivs med mina vänner och med hela tillvaron. Eller okej, jag har insett att mitt jobb suger men jag orkar inte byta därför orkar jag inte gnälla nu. Men annars är livet rätt bra.


Min BästaVän är lyckligare än på länge vilket gör mig jätteglad. Det gör verkligen att jag mår bättre. Visst saknar jag att prata med E, speciellt nu när hon börjat prata med en av hans vänner (komiskt det där) och får höra att de ringt inatt och grejer. Men jag är glad för hennes skull, och på något vis arj ag insett att E inte kommer tillbaka, hur mycket jag än vill. Tyvärr.


Ska försöka börja uppdatera lite mer :) saknar att skriva.

Av Lis - 17 november 2010 15:28

ja du linda det är mikael trybjer trygghetpaketet akta mattan spill inte fan om du spiller,nog om det hur kunde du hälla på med detta,ska säga dej är fan helt knäkt efter jag läste di sida du älskar ju folk både hit o dit
fan jag trodde du älskade mej när vi flytta ihopfan jag gråter nu mår skit,,fan vad lik du har i gaderoben.du är fan kuk tokig ska ha allt sen får skiten ätas av alla runt om tänker på andra når jag fanns hos dej du ville ju inte ens ha mej mr,x


.. igen "mr x".

1: Jag heter inte Linda. Börjar inte ens på L på riktigt. Lis stod för Lång Ifrån Smal. Nu är det bara det jag kallar mig för.

2. Jag känner inte ens någon som heter Mikael. Varken Trybjer eller något annat efternamn. 

3. Kuk tokig? Jag? Vännen, jag har bara haft sex med tre stycken under mitt 19åriga liv.

4. "när ag fanns hos dej ville ju inte ens ha mej" om du vore Mr X på riktigt skulle du veta att jag VILLE ha honom, mer än pengar.

5. Matta? Vilken matta snackar vi om? Vi har faktiskt knappt några mattor..


Du borde hitta något roligare än kommentera min blogg. För du har ingen aning om vem jag är, och jag har ingen aning om vem du är. Känns bara fånigt att behöva skriva det här. Så. Hitta någon annan blogg att trakassera.

Av Lis - 16 november 2010 07:36

Igår skulle jag ju tagit en promenad

men herregud vad det regnade. Och jag menar.. en dag hit eller dit.

det kändes inte värt att ge sig ut och frysa för att promenera.


Men idag ska jag simma <3 äntligen. Så himla länge sen.


DAG FJORTON: 61.8 kg

(jag tänkte skriva fjortis)

Av Lis - 15 november 2010 07:38

Snälla rara du som har kommenterat, skrivit "frågor" och liknande och påstår dig vara Mr X. Tror du att jag är dum i hela huvudet eller? Jag vet att du inte är Mr X. Mr X vet inte ens om att han är Mr X. Visst kanske har jag berättat mycket, men han skulle aldrig förstå att det handlar om honom. Han vet inte ens om att han har gjort allt det här. Han skulle aldrig få för sig att skriva på en blogg. Jag känner honom. Alldeles för väl. Nu har jag valt att inte publicera dessa frågor, eftersom jag inte tycker att det passar sig. Det är bara sjukt att kommentera och låtsas vara någon annan, att låtsas vara en person som skadat mig under så lång tid. Och då kalla sig för gris, hora osv som namn. Sjukt. Helt enkelt sjuk. Tack och hej för det.

 

61.9 imorse. Men det gör inte så mycket.

Förresten, har jag talat om hur nära jag och BästaVän har kommit varandra?

Det är helt sjukt. Fan vad jag har saknat det.

Hon var ju så bitter ett tag, gnällde på att jag gnällde.

Men inte längre. Jag har saknat dig BästaVän.


Det måste sluta regna förresten. För jag SKA promenera.

Jag VILL promenera. Men det går inte om det regnar så här mycket.

Så jag ber er vädergudar, gör så det slutar regna innan klockan 19, tack.

Av Lis - 14 november 2010 22:02

imorgon kör vi igång på riktigt :) nu ska jag röra på fläsket. jag har ju köpt badkort av en anledning. jag behöver få bort lite hull, mina kläder börjar bli för små. Dags att göra något åt mig. kan inte deppa hela livet. det handlar om min självkänsla, av att jag KAN klara av något. jag tänker inte banta, jag tänker inte svälta. träna och äta nyttigt. för att bli som jag en gång var.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards