...

Alla inlägg under oktober 2008

Av Lis - 31 oktober 2008 10:09

Jag kommer att ta en paus ett tag. Min vikt ligger på 58.1 och jag känner att jag behöver ta mig samman. Jag behöver vila. Jag har så otroligt dåligt samvete över att jag gått upp så i vikt. Jag måste fixa motivationen och sen gå ner i vikt. Jag kommer tillbaka. Jag kommer meddela er. Jag kommer att läsa era bloggar och möjligtvis kommentera. Vi hörs om ett tag gullungar. Ha det bra!


Men jag behöver en paus från bloggen. Från mitt beroende av vågen.


btw så kommer jag säkert logga in ändå. ifall ni har något att säga så kommer jag läsa det :)

Av Lis - 30 oktober 2008 09:49

58.8 :(

jag har nog aldrig mått såhär dåligt. jag tar maten som skydd. det funkar inte. jag orkar inte. livet suger.

Av Lis - 29 oktober 2008 15:46

58.3 :(


hög vikt och mens. kan livet bli mycket roligare? jippi.

Av Lis - 28 oktober 2008 10:07

58.3


Idag ska jag verkligen försöka. Jag måste sluta hetsa:

Frukost: 3 knäcke med smör/ägg. Mjölk. 1 mandarin.

Lunch:

Middag:


Sen blir det mycket vatten. Jag måste börja med att bara äta ordentligt. Ingenting utanför måltiderna. Sen kanske jag kan trappa ner på hur mycket jag ätit. Men jag ska klara det, finns ingenting som mat kan göra som inte att vara smal kan.

Av Lis - 27 oktober 2008 22:19

usch :( jag vill inte mer. jag mår verkligen åt helvete. jag kan inte sluta överäta. det finns ingen gräns. jag vill inte bli fetare. jag vill bli smal och snygg. utan dubbelhaka och bilringar. hjälp mig. ge mig styrka.

Av Lis - 27 oktober 2008 17:14

jag kom på att jag kommer bli ännu fetare nu. det är lov. jag kan inte skippa måltider. jag kommer börja med nya p-piller snart. åh. jag är så less på allt.

Av Lis - 27 oktober 2008 16:21

Jag blev så glad nu när jag loggade in. Tack för era kommenterar. Och ja, mamma och jag är vänner. Fast orden sitter fortfarande i. Jag ska nog försöka sova borta några nätter. Även fast vi är vänner. Klarar inte av henne så länge.


Jag tror jag lider utav Binge eating disorder. Precis som Jessica skrev. Det känns inte så jävla kul. Det stämmer ju så jävla bra. Då har jag en diagnos på det med, som jag själv ställt iofs, men ändå. Idag bara har jag ätit 5 mandariner, 5 knäcke med smör och leverpastej, en liten cheeseburgare med pommes och cola. DET ÄR INTE NORMALT. jag är en matmissbrukare. Jag måste sluta.

Av Lis - 27 oktober 2008 07:23

Morgonvikt: 58.1 kg


Klockan är inte ens åtta och jag är vaken. Pigg är att ta i och trött är överdrivet. Känns som jag är i en dvala. Vikten gjorde mig inte lyckligare precis. Men det är bara att ta nya tag. Det är en evig kamp, egentligen. Upp och ner, ner och upp. Mitt mål nu är 55 kg. Sen är det 5 kg kvar till mitt dröm mål. Jag måste kämpa lite nu, lite mer än innan. Men jag kanske kan klara det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards