...

Alla inlägg under april 2011

Av Lis - 30 april 2011 10:23

60.7 (-0.2) kg


Valborg idag då. Den här överskattade skitdagen. Alla åker till Uppsala men jag har ingen lust. Uppsala ligger alldeles för avsides för att ta sig dit. Över 100:- och jag har ingen bra alkohol att ta med mig. Ni förstår ju problemet. Jag ska dricka sprit ikväll men jag tror inte jag klarar en hel dag alltså. Haha. I-landsproblem. Nä, håll tummarna att jag o polersarna hittar på något kul här i stället. Nu blire dusch och fix och så kör vi.


S dissade min inbjudan till sovsällskap igen.. Kanske dags för mig att fatta hinten? Han vill inte mer. Jag är inte tillräckligt bra.

Av Lis - 29 april 2011 07:13

60.9 (-0.1)

 

Idag är det fredag. Känns som det är en riktigt bra fredag. Har träningsvärk, är peppad inför att dricka några drinkar idag, grilla, röka lite. Mys! Om man ska säga så. Alltså jag är lixom glad på livet just idag! Får se om man drar ner på lokalkrogen och chillar lite, lite uppvärmning inför imorgon. Som iofs kommer bli lugn, bara chill. Bojkott valborg. Jag brukar inte tycka att saker är överskattade. MEN.. Valborg. Shit alltså.  Småungarnas första fylla, tivoli och såna saker. Det är inte min grej. Därför skippa vi Uppsala.. Det är säkert skitkul alltså, men jag har ingen lust.. Tycker inte om att vara i fel stad och inte veta hur man tar sig hem ifall något skulle fucka.


Men ja, det är iallafall mina planer.

Jag tänkte fråga vad ni ska göra - men jag antar att ingen läser.

Eftersom ni fortfarande inte givit mig era bloggadresser :(

men ha en bra helg, anyway.

..

Av Lis - 28 april 2011 21:15

Grym powerwalk/jogg på en timme idag

Kändes bra efter att ätit tårta på jobbet


Plus minus noll - alltså.

Av Lis - 28 april 2011 07:09

älskar att jag alltid mår skitdåligt på kvällen

men när jag vaknar mår jag oftast bra


61.0 (+0.8) - hatar min kropp, ifall ni missat det.

..

Av Lis - 27 april 2011 22:22

det finns så mycket fel på min kropp

hängbröst, stor mage, stora lår, celluliter, tjocka armar

som jag borde förändra


men vad gör jag? förändrar något?

nej.


för det är inte bara kroppen det är fel på

det är hela mig


personligheten, orken, viljan, självförtroendet, självkänslan

hela själen


tänker på coldplays låt fix me.

och kan inte tänka på annat än att jag önskar

att någon ska svepa mig av stolen

och fixa mig.

laga mig.

Av Lis - 26 april 2011 21:45

så jävla värdelös

meningslös


fet

Av Lis - 26 april 2011 07:02

Morgonvikt: 60.2kg (+0.2)

 

Meninglöst. När jag inte tränat har jag gått ner i vikt, och nu när jag var ute på en powerwalk med en kompis i över en timme så går jag upp 0.2 IOFS åt jag kakor, vilket var dåligt av mig. Men jag ville det då. Så då gjorde jag det. Så enkelt vare.


Idag blir det jobb, precis som vanligt. Sen ska jag på möte nästan direkt efter jobbet så blir lite soppa och sen möte till klockan nio. Så vindruvor till frukost och sen soppa till middag. Däremellan blire någon lunch på jobbet precis som vanligt. Ja, det var angående matplanerna iallafall.


Ha en bra tisdag fina ni!

(jag behöver fortfarande bloggadresser, så skäms inte - jag behöver er.. <3)

Av Lis - 25 april 2011 21:29

Livet är bra allt roligt


Jag har ett antal vänner som säger att jag borde börja blogga. De vet att jag tycker om att skriva och jag älskar att ta kort. En av mina vänner jämförde det med min bilddagbok jag hade som var tydligen väldigt populär bland mina vänner. Inget jag visste om, men nu vet jag. När hon sa att jag borde börja blogga höll jag på att säga "men det gör jag ju redan"


Fast det här är annorlunda. Här är den mörka sidan av mig. Den delen där jag in delar med mig av foton, jag skriver inte ytliga saker utan här har ni den riktiga sanningen. Jag har lovat mig själv att om jag någon gång skulle få för mig att ta livet av mig så ska den här bloggadressen stå på mitt avskedsbrev (för ja, jag skulle skriva ett sånt. för några år sen började jag skriva på ett - ifall att lixom)


Men jag vill inte skriva om ytliga saker och blogga om hur min dag varit på jobbet med fina bilder och låttexter. Eller ja, det gör jag ju här med. Men jag vill inte ha en ytlig blogg som folk läser. Folk som jag känner.


Här känner jag ingen. Eller rättare sagt: ingen vet vem jag är. Här är jag bara Lis. Ärliga jag.


.. Det jag egentligen ville komma fram till är att jag har råkat radera mappen med alla bloggadresser på bloggar jag läste, och nu kommer jag inte ihåg dem. :( Det här gjorde mig rätt ledsen, så snälla rara ni (för jag vet att ni är minst 5 som läser varje dag) har ni en blogg så LÄNKA! Det här betyder mycket för mig. Jag behöver er. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards