...

Alla inlägg under maj 2009

Av Lis - 30 maj 2009 16:29

jag är fetast i världen

en sockerkaksskiva. lite smoothie. en ost och skinksmörgås och paj med vaniljsås. sen en snickers och några klunkar mer på det. nu tänker jag inte äta mer idag. möjligtvis dricka. dricka jävligt mycket. bli full som ett as och vara bakis när jag ska fira morsdag.


jag är så jävla äcklig. jag har ingen kontroll.

jag hatar mig själv.

Av Lis - 30 maj 2009 09:06

Jag får ont i magen

Hon var ju skit vacker redan innan

Sen om det är sant vet jag egentligen inte

Hittade den i My Ana Life's blogg


(tänk om man såg ut sådär, då kanske man mått bättre inombords)

Av Lis - 30 maj 2009 08:57

63,9 :)


nu, på riktigt, känner jag mig peppad som satan till att gå ner i vikt,
shit alltså. pappa är gullig som vanligt, jag har fan saknat honom.


jag är SÅ sugen på fest och nu är jag "fast" här. det känns elakt att tänka så.

men om jag bara fick vara borta en kväll så hade livet varit bra.

eller iallafall några timmar. fast.. jag träffar pappa så sällan. länge sen sist.

länge säkert till nästa gång. vågar jag gå härifrån då?


pappa och jag ska picknika nu på dagen. hoppas på ingenting fettigt.

kanske en sallad eller någonting, och vatten. det skulle vara mysigt.

i parken här brevid. (sen blir det cykling för hela slanten<3)

Av Lis - 29 maj 2009 16:47

64.4 imorse


In:

Frukost: 2 knäcke med smör och kaviar

Middag: Pasta med kycklinggryta

En snickers. Lite kanderade jordnötter.

ut:

25 minuters träningscykling



visst det är inte bra. för middagen var enorm.

är hemma hos pappa min. han har en träningscykel<3

det är bra. jag ska cykla så mycket jag kan.

Av Lis - 28 maj 2009 08:13

63.9

hur gick det till?


åt som sagt två knäcke med smör och ost till frukost, till lunch blev det fisk, sallad och potatis och till middag blev det potatis och fisk igen (återupprepning javisst). sen däremellan var jag, mamma och hennes kille hos hans föräldrar eftersom hans pappa fyllde år. det blev kakor, chips, tårta och läsk. besviken som fan tog jag mig hem och la mig i sängen och skakade. ångest kan man kalla det. men ändå, imorse vägde jag mindre än innan. kind of 1 kilo. men jag antar att det går jag upp under dagen. kändes ändå peppande.

Av Lis - 27 maj 2009 05:58

Jag vågade inte väga mig imorse, efter gårdagens hets.


Så till frukost har jag ätit 2st knäcke med smör och ost :C hallå fetto, men vafan, det känns som om jag måste börja "trappa" ner och minska matsäcken så jag inte förstör allt. nu smakar det dock helvete i min mun, ost är inte bra för andedräkten. det bästa är att jag inte kommer äta förrän middagen! förhoppningsvis. :)


Jag ska göra det här. För jag är tjock. För att få lite mer självkänsla, för att bli lyckligare. För att kunna njuta av livet såsom jag vill kunna göra. Jag vill inte gå runt och tänka på det här, det orkar jag inte mer. Det suger så hårt.

Av Lis - 26 maj 2009 07:50

64.9


jag förstår mig inte på mig själv

ni vet när man känner "fan idag blir det bra!"

för att sen rosta typ 7 miljoner mackor för att äta dem

efter det skäms man och mår dåligt pga det

jag måste skärpa mig. hur många gånger har jag sagt det?


jag är bara äcklig

jag tror aldrig jag har hatat mig själv så mycket som nu

Av Lis - 25 maj 2009 20:52

tre enkla ord

har skrivit dem om och om igen

har raderat dem lika fort


har tryckt på fortsätt och sök i kontakter

hittat ditt namn, men vågar inte trycka


jag vågar inte sakna dig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards