...

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Lis - 20 juli 2012 15:29

Kom precis på att det är sjukt att jag lyckats hålla den här bloggen hemlig så himla länge som jag faktiskt har. Det här är ändå mitt femte år lixom. Femte! Och jag kan inte förstå att jag mått så dåligt som jag gjort, och vissa inlägg känns inte som jag. Men jag vet ju att det är jag. Jag är glad att jag kommit längre än jag trodde jag skulle göra. Jag är stark, jag kommer må bättre. Jag börjar bli vuxen. Även om jag mår dåligt så har jag ett bättre liv nu än för fem år sen. Tack gode för det.


Jag är sjuk! Det är fredag och jag är sjuk! Blev hemskickad från jobbet igår pga feber men idag har jag ingen feber men snyter grönt snor (förlåt för äcklig information) och hostar som en tok. Huvudvärken börjar komma också.. KUUL! Det är ju förfan fredag, och vi hade planerat en galet rolig utekväll men tji fick jag. Får ligga hemma i sängen och se på film istället. Ensam. Forever alone. Men men, hoppas mina vänner får kul ändå! Sen äre semester i några veckor innan skolan börjar igen. Får se vad vi hittar på under den tiden, kan förhoppningsvis få det rätt kul ändå. Ja, ville bara tala om att jag är sjuk så ni kanske kan tänka lite extra på mig ikväll när ni roar er med ert! Bra.


Sug och svälj, trevlig hej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards