...

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

never good enoguh

Av Lis - 16 september 2013 16:25

Mötte A i torsdags då vi skulle iväg på match

I fredags åt vi buffé och sen var vi på konsert på Gröna Lund då vi båda älskar Oskar Linnros

På fredagen sov han över här. Eller jag sov, han sov inte. Han låg istället och höll om mig. 

Viskade att jag var det bästa som hänt honom. Att jag var världens finaste. osv osv osv. 

På morgonen frågade jag varför han inte kunde somna och han svarade 

"För att en del av mig vill försöka igen, men ångesten kommer inte försvinna då"

Vaknade på lördagen och hade sex. Jag iväg på kalas och han hem. 

A smsade och frågade om han fick komma när jag kom hem och sova hos mig

Så kom hem vid midnatt och A mötte mig här hemma då. Somnade när jag höll om honom.

Vaknade av att han höll om mig och låg och pussade på min axel.

Vaknade på söndagen och han var här hela dagen. Pluggat, lagade mat, spelade dator osv.

Frågade om han tänkte åka hem eller stanna kvar "Stannar om jag får". Han stannade. Såklart.

Vaknade imorse. Hade sex. Åt frukost. Kollade serie. Gick ner till tågcentralen. 

Avslutande ord 

"När jag inte är med dig tvivlar jag på mina känslor så att det känns som att jag vill vara med dig, men när jag är med dig tvivlar jag på om jag vill vara med dig" 

 

Fuck you jävla idiot. Kommer här och leker att jag är någon som du vill vara med MEN när du är med mig så tvivlar du? MAN TVIVLAR INTE PÅ NÅGON MAN VILL VARA MED.


Låt mig va. Jag orkar inte mer.

 
 
Ingen bild

Lp

31 oktober 2013 00:02

Nu var det väldigt längesedan du visade livstecken! :( Hur mår du? Hur går det för dig? <3

Ledsen att det fortfarande är sånt kaos mellan er.. Har ni fått rätsida på något ännu? Hoppas det, för såhär kan du ju inte bli behandlad.. :/ antingen är du fri eller så är ni tillsammans, liksom. Han kan ju inte låsa dig sådär! Blir ledsen av art se det, för jag förstår ju samtidigt din situation - du vill ju bara vara med honom så mycket det bara går, och har därför svårt att verkligen ställa ett ultimatum - att antingen eller - som du verkligen inte riktigt står för då du inget hellre vill än att det ska vara ni.. Jag förstår precis. :( ushch.. Så jobbig sits!!

<3 uppdatera gärna läget inom kort!

 
Ingen bild

Lp

4 februari 2014 18:59

Vart har du tagit vägen? Hur är det med dig? :( <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards