...

Alla inlägg under mars 2009

Av Lis - 9 mars 2009 06:39

62,3


nu är allting så fucked up.

Av Lis - 8 mars 2009 15:15

62,2


livet känns inte lika bra och enkelt längre. snarare tvärtom. jag föll. föll så hårt att allting jag byggt upp försvann. jag orkar inte. jag vill inte. ni vet känslan av att bara försvinna. jag vill bara försvinna. någon annanstans. bort härifrån.

Av Lis - 7 mars 2009 11:33

jag hade faktiskt rätt kul igår. :) fyllekäkade gjorde jag dock.

på något vis önskar jag att jag kunde berätta för mina vänner hur jag egentligen känner mig. att jag känner mig fetast i världen och är rädd att marken ska spricka när jag går på den.


så imorse var jag lite osmart och drack en massa vatten innan jag kom på att jag borde vägt mig. så jag kissade och sen vägde jag 62.4 Visst är alkohol vätskeutdrivande och imorgon kommer jag väga massa mer. Men det kändes bra, faktiskt..

Av Lis - 6 mars 2009 13:43

även om jag är lycklig..

.. varför känns det alltid som att jag är andrahandsvalet?


Av Lis - 6 mars 2009 06:28

Men vet ni vad?

Jag är fan glad.


Jag känner mig nästan lycklig. Jag är glömt och säga det. När jag skriver känner jag mig nästan alltid dålig. För jag läser om er, och ni är så duktiga. Och jag suger. Jag hatar min kropp. Jag hatar mig själv för att jag låter mig bli så fet. Men ändå är jag glad. Jag är nöjd. :) fast det ändras väl snart igen. men just NU är jag glad. Det är skönt. Jag KAN vara glad!

Av Lis - 6 mars 2009 06:22

Jag vet inte vad jag ska säga. Hets. Hets. Hets. Det är väl tre ord som sammanfattar min vecka, tyvärr. Men det blir nya tag. 63.0 imorse. Dubbelhakan och valkarna känns inte bra. Jag måste skärpa mig.


Ikväll vankas det utgång har jag hört rykten om. Får se om jag följer med. Är jag verkligen värd det? Knappast. Men jag vill. Orkar inte sitta ensam. Är så trött på det. Men 63 kilo? I jeans? Klänning? Kommer känna mig obekväm i allt. För jag är riktigt tjock nu. 10 kg sen i april förra året. Det är inte okej.


Vad ska ni göra i helgen? :)

Av Lis - 5 mars 2009 06:57

Godmorgon! Idag är jag pigg, för en gångskull. Vaknade faktiskt 15 minuter innan klockan ringde och kände mig utvilad för en gångsskull. Gick upp och gick på toaletten, vägde mig - 62.8. Men jag måste sluta hetsa på kvällarna. Som couscous och choklad. Det är inte värt det. Jag blir inte smalare av det precis.


[matdagbok borttagen pga alldeles för mycket mat. minnet sviker.]

Av Lis - 4 mars 2009 06:03

Trots att jag åt ganska mycket igår under middagen (dvs jag kokade en hel dl couscous och åt upp det själv. det är rätt mycket!) så har jag gått ner till 62,9 kg idag. Det är ju fortfarande 12,9 kg för mycket, men det är iallafall en början.


Frukost:  1 morot och te (+1tsk honung)

Lunch: 1 äpple

Middag: ris och fiskbullar.

couscous. 200 g choklad.


Förresten. Hur mår ni? <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards