...

Alla inlägg under juli 2009

Av Lis - 18 juli 2009 08:51

snabb update!

pappa kommer och hämtar mig om några minuter och då ska vi åka och fira min kusin som fyller år, och det suger så jävla hårt. vet inte riktigt när jag kommer hem men ja, 62,5 stod vågen på imorse. imorgon lär den vara på 100! ska försöka ta någon bild på min kropp så jag känner mig äcklad av att den ligger ut


ha en bra dag!

Av Lis - 17 juli 2009 06:11

MV: 62,8

det är fredag, och jag är rädd. jag är 2,8kg ifrån mitt första delmål. jag måste skräpa mig, måste klara det innan juli är slut. kommer dock inte gå, men jag vill. ska kämpa. nu.

Av Lis - 16 juli 2009 16:49

jag känner mig oälskad, och som ett andrahandsval

blir aldrig tillfrågad om att göra saker utan får fråga själv

och jag är så jävla arg på mig själv att jag inte vågar visa något

att jag hellre sitter hemma och mår dåligt än talar sanning

fast det är klart att det beror på att jag är tjock och äcklig


men vem fan vill umgås med en fet ful gris?

Av Lis - 16 juli 2009 05:55

MV: 62,8 (+ 0.5)


frukost: en kopp te med 1tsk honung

en smörgås med smör och ost, vatten

lunch: rester från kinabuffén

en liten mjukglass med chokladströssel

middag: kebab, sallad och tzatsiki


jag orkar inte ens berätta hur jag mår. fyfan. efter igår. :( upp ett halvt kilo för.. vadå? fan, så jävla gott var det inte. men jag kunde inte sluta äta. det bara trycktes ner, även när jag inte längre var hungrig. jag är besviken.

Av Lis - 15 juli 2009 05:54

MV: 62.3 (- 0.2)



Frukost: en kopp te med 1tsk honung

Lunch: stekt ägg med ost och skinka. sallad.

Middag: kina"buffe" hemma (dvs mamma köpte hem massa mat, jag åt MASSA mat.. fan också)

Av Lis - 15 juli 2009 05:51

Igår blev det middag hos pappa.. Hade egentligen tänkt att strunta i den eftersom jag åt en sån stor lunch, men nejnej. sen blev det havrekaka till efterrätt, vilket jag inte åt så mycket av - men ja, jag åt. och ja, jag är svag.


idag ska det bli en bättre dag. för jag tyckte mamma och hennes kille diskuterade om att vi skulle äta ute idag. OHNO?! jag vill inte.. för jag känner mig som världens fetaste idag. på riktigt.

Av Lis - 14 juli 2009 05:58

MV: 62.5 (+ 0.3)


Frukost: en kopp te med 1tsk honung

en kopp te

Lunch: 300g pizza och 1,5msk tzatsiki

Middag: grillat kött, tzatsiki, sallad. havrekaka.


Jag hetsade, eller vad man ska kalla det? Åt en hel sats med chokladbollar. En hel jävla sats! jag blev så besviken på mig själv, men jag kunde inte hejda mig. nu ångrar jag mig. glad att jag inte gick upp mer iallafall.. idag ska jag skärpa mig. såhär får jag inte hålla på. nästa fredag är det meningen att vi ska åka. om det blir öland eller gotland är dock inte bestämt, det spelar ingen roll. jag är fet ändå. men jag vill följa med. ska supa och försöka att inte äta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards