...

Alla inlägg under juli 2009

Av Lis - 5 juli 2009 01:34

mitt huvud säger att jag är ful och fet

det är små tankar som kryper sig på, även om jag inte vill

jag måste gå och sova, jävla helvete..


saknanden gör fysiskt ont nu. jag har ont i hela kroppen för att jag inte får träffa dig. ge mig en kyss, att bygga en dröm på. något. ge mig någonting, vad som helst. ta mig någonstans. rädda mig. gör mig lätt. gör mig lycklig. ge mig en andra chans. kom hit.

Av Lis - 4 juli 2009 08:50

MV: 63.5 (+ 0.6)



Frukost: 1 kiwi

Lunch: lilla menyn på McD. cheeseburgare, 1mellan cola och mellanpommes

Middag: lite godis och lite läsk


idag ska det gå bra. måste klara det. 3,5 kg från Gotland!

Förresten fick jag mina betyg tidigare i veckan, och jag är besviken, trots att jag bara hade 1 g och resten högre. hur kunde jag få ett g?

Av Lis - 4 juli 2009 00:55

ikväll är en sån där kväll, som alla andra kvällar

när jag känner mig fruktansvärt misslyckad


måste bero på maten. även om jag inte åt lika mycket som vanligt

det känns så jävla mycket nu. jag vill inte vara fet längre

vill inte ha allt fett på mig. vill inte se ut som en jävla gris hela tiden


ikväll är en sån där kväll, som alla andra kvällar

när jag verkligen hatar mig själv och önskade att jag inte vaknade imorgon

Av Lis - 3 juli 2009 08:38

MV: 62,9 (- 0.3)


Frukost: 1,5msk keso och 1 kiwi

Lunch: 1 kycklingfilé, en bit mozarella och sås

cashewnötter och 1 banan

Middag: tacos (med hela köret), kladdkaka, jordgubbar, läsk, grädde.


Det går neråt, och jag har lovat mig själv att om jag ligger på 5* någonting innan månaden är slut så ska jag följa med mina kompisar till Gotland! men som sagt, bara om jag ligger på 5* kg någonting. MÅSTE KLARA DET! vill verkligen åka med! (sen på önskelistan ligger de här benen, tack?)

Av Lis - 2 juli 2009 08:32

MV: 63,2 (- 0.1)


35 minuter träningscykel

Frukost: 1 nektarin, ca 1dl minikeso och 10 mandlar

Lunch: 1 nektarin

Middag: 2,5 kycklingspett (lök, kyckling, körsbärstomat, champinjon, bacon) med sås

tuggummi

Efterrätt: ½ banan, keso, mandlar och kanel

Av Lis - 2 juli 2009 08:29

Godmorgon godmorgon!

Tosdag idag och solen lyser, snart helg och då får alla mina kompisar sommarlov. äntligen! har gått här i två/tre veckor och bara väntat eftersom jag själv inte fått något jobb. sökte inte så många heller så jag får väl skylla mig själv.


annars så vaknade jag rätt tidigt idag, även fast jag kom hem rätt sent. hamnade hos en kompis, som var villig att vara uppe ett tag trots att hon skulle jobba idag, och där åt vi melon och drack juice. det var kul att träffa henne, det är inte varje dag man ser henne och hon är ändå en av mina äldsta kompisar.


ja, det var väl det. ska nog ta mig ut i solen ett tag och få lite färg på kroppen. gud, jag är nästan glad idag. trots morgonvikten.

Av Lis - 1 juli 2009 11:21

Första Juni:


Frukost: vatten och p-piller

45 minuters promenad

Lunch: keso, 1/3 banan, 1 nektarin och några mandlar

1 nektarin, resten av bananen och några mandlar

Middag: fiskbullar och sallad

massa vattenmelon och 1glas juice (drygt 1,5dl?)


19.39

vägde mig nyss och väger samma sak som imorse. efter all mat. det är ju bra. det gillar jag. måste bara ta tummen ur röven och börja motionera mera. vill se mina nyckel- och höftben snart..

Av Lis - 1 juli 2009 08:49

MV: 63,3


jag gillar det här att jag går ner i vikt, iofs syns det inte än. men då är det dags att börja träna. shit, nu klarar jag det här. :) Ny månad, och nu ska jag kämpa. det är ju för min skull..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards