...

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Lis - 23 oktober 2011 20:55

S frågade nyss vad jag tyckte att han skulle tatuera. Iofs frågade han säkert alla han känner, men ändå.

 Det kändes lite bra.. Att han ändå ville veta vad jag tyckte. Inte för att det kanske spela någon roll.


Varför, VARFÖR är han så snygg och att alla vill ha honom? Och han gör sig så tillgänglig till alla?

Att han inte ens dissar fula tjejer för att han är så gudomligt vacker. Nej nej. Han ger alla en chans.

En chans att ligga med honom. VARFÖR BRYR JAG MIG ENS? It's over. Get it. Okey?

_________________________________________________________________________________________

 

Tänkte mest uppdatera er om att jag från och med nu ska försöka bry mig lite om min vikt.

SATS kort ska jag köpa när lönen kommer. Eller ja, ett månadskort iallafall. Så kör vi.

Får se hur det går. Och hur det slutar. Men försöka iallafall. Så.. Okej. Är ni med?


Peppa mig. Snälla. Jag kommer behöva er. Mycket. Hela tiden. Glöm inte hur bra ni är!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards