...

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Lis - 5 december 2011 19:24

Hej


Ville bara tala om att jag lever. Klart jag gör. Ifall någon skulle få för sig att bry sig. Såg att några läser fortfarande. Förstår egentligen inte varför, jag har väl ingenting att ge er? Men ändå glad att någon bryr sig. Eller jag inbillar mig att ni kanske bryr er. Någonstans. Ibland.


Angående livet. Okej. Vad har jag att delge. Vad har hänt sen sist?

Hm. Ingenting. Verkligen ingenting.


Däremot har jag blivit uppraggad TVÅ gånger på krogen med två OLIKA killar som velat dansa med mig. När hände det sist? Typ aldrig? Vad hände lixom? Tråkigt nog vare bara värt att dansa med. Jag menar.. Man behöver ju inte släpa hem något som inte är värt att släpa hem, och ingen av de vare. Men det var kul att dansa.


Jag har gett upp S. I stort sett helt. Han vill inte ha mig. Alls. Han svara inte på sms när jag smsade honom. Vi pratade knappt när vi träffades. Han visade bara sin tatuering och det var det. Sen vet jag att han gick hem till en fjortis den kvällen. Och han har skickat ett hjärta på facebook till en annan tjej. En äldre tjej. Eller hon är ett år äldre än mig, dvs två år äldre än honom.. Plus att han skriver "söt" till en annan fjortis.


JA, ni ser ju. Ingenting som kommer komma tillbaka till gamla tråkiga mig.


Det var väl det. Ska typ åka och köpa julklappar på onsdag. Kul va? Ja. Javisst. Jul snart serni. Bästa.


Jag lovar att bli bättre här! Jag saknar att skriva.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards