...

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Lis - 16 oktober 2008 19:52

Jag har en kompis, eller vad man ska kalla henne. Inte samma som förra gången jag skrev. Men en annan kompis. Det finns så mycket som är bra med henne, som jag verkligen tycker om med henne. Hon är omtänksam och snäll.


Men..


En sak som jag har börjat störa mig på. Hon klagar på mig hela tiden. Hon kan titta på mig med en äcklande blick. Hon kan säga saker som gör mig må dåligt. Som, för inte så länge sen när vi pratade om träning och jag berättade om att jag brukar simma en gång i veckan ungefär, eftersom jag inte hinner med pga skolan och annat. Så lät hon jätte nedlåtande: "simmar du bara EN gång?". Jag vet inte. Jag orkar inte. Jag blir så ledsen. Varför kan jag inte bara få vara bra för en gångsskull.


Jag är aldrig tillräckligt bra. Det gäller allt. Jag blir aldrig tillräckligt bra.

Av Lis - 16 oktober 2008 17:10

tack för era söta kommentarer.

ni är allt för bra <3

Av Lis - 16 oktober 2008 06:53

Jag mår fortfarande illa. Jag förstår inte. Jag har mått illa i flera dagar. JAG FÖRSTÅR INTE. Antar att jag stressat för mycket, då mår man ofta illa har jag hört. För jag är inte speciellt nervös för något, men ungefär så känns det. Fast jag mår illa. Och jag är inte gravid, det är jag säker på. För jag har inte haft sex på länge. Plus att jag alltid använder kondom, oavsett, så kan det inte vara så. Fast det skulle vara mysigt.


Då skulle jag ha en anledning att vara tjock..

Av Lis - 16 oktober 2008 06:53

Morgonvikt: 57.7


Frukost: Vatten

Lunch: en klunk cola

Middag: 100 gram choklad (540kcal) och 1 glas mjölk


dåligt fan. annars tuggummi också. ska inte äta mer idag. fyfan. mår fortfarande illa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards