...

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Lis - 23 augusti 2008 15:28

Jag blev tårögd nu. Tack Jessica, tack. Din kommentar var så fin. En del av mig tror på dig, medans den andra delen skriker att du ljuger, bilderna gör mig inte rättvisa. jag är tjockare än på bilderna. men ändå. jag vill lyssna på den första sidan, och det tänker jag göra nu.


jag drack alkohol igår. trots att jag var nervös. och gissa vem jag träffade? gissa vem som stötte på mig? gissa vem som hamnade i min säng och sov kvar? Om ni gissade på mr X så gissade ni rätt. Fan. Känslan att ha honom där igen var helt otrolig. Jag kände mig nästan lycklig. Förstår ni? LYCKLIG. Det var sjukt. Jag har inte känt mig lycklig, på det sättet, sen jag vägde 53 kg.


Grejen var att när han stack imorse sa han att han skulle ringa! HAN SA ATT HAN SKULLE RINGA MIG! Jag har t.o.m satt på mobilen från ljudlös för att jag ska höra när han ringer. Han kanske har ändrat sig. Trots att jag är en tjockis. Han kanske gillar tjockisar nu. Han kanske vill ha mig, trots allt. ÅH. jag vill verkligen det. av hela mitt hjärta. och jag berättade det för en kompis igår. fast jag har sagt att jag inte vill det till henne förut, hon blev chockad. alltså fattade hon inte att jag ljög. jag är alltså en grym lögnare, för jag fattar inte hur man inte kunde märka det. hursomhelst.


det har alltid varit för min skull jag har gått ner i vikt, men när jag hade honom gick det lättare. det var lättare att vilja vara fin för någon än bara för sig själv. nu känner jag mig peppad igen. trots att jag åt choklad inatt. det gör ingenting nu. jag kör snart igen, and i will be back in this blogg again. 


 

när han ringer har ni världens gladaste mig här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards