...

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Lis - 23 december 2009 22:10

Ena stunden är jag hur glad som helst, inget kan få mig att må dåligt.

Men bara i nästa sekund känner jag mig tom. Helt tom. Ingen glädje alls.


Jag mår inte dåligt, men jag mår inte alls bra. Jag är tom. Likgiltig.

Det finns så mycket jag vill säga, men jag kan inte formulera meningar.

Inte som låter logiska. Det är julafton imorgon och jag längtar inte.


Jag vill längta. Jag vill ha svårt att sova. Jag vill känna pirret i magen.

Men det finns inte. Ingenting. Känner ingen glädje. Inte hat. Ingen sorg.

Tom.


Bara helt känslolös. Vet inte om jag ska skratta eller gråta?

Jag vet inte. Jag vill ha en glad jul. Vill inte vara känslokall o likgiltig.

Jag vill springa o vara glad.


Jag kan inte skylla på att jag mår dåligt, för jag har ingen anledning?

Ingenting förutom att jag är fet och äcklig. Att jag äter för mycket. Tränar för lite.

Ingen tycker om mig. Jag är inte vacker. Inte ens söt. Jag är inte rolig.

Jag har ingen humor alls. Jag är ingen partyprinsessa. Jag är ingenting.


Jag är likgiltig.

Likgiltiga Lis


Jag vet inte vad jag ska säga.

Var bara tvungen att skriva av mig

Ingen har tid med mig förutom bloggen

Så då gnäller jag här.

Så får ni läsa det.


Förlåt. God Jul igen! Hoppas jag inte förstörde för er.

Ni är finast. Glöm aldrig det. Även om jag aldrig träffat er.

Finast.

Av Lis - 23 december 2009 18:18

God Jul kära ni <3


Hoppas ni får en bra jul

Det ska iallafall jag försöka ha

Nu ska jag njuta


Sen blir det hårdträning inför nyår!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards