...

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Lis - 15 februari 2009 20:35

Frukost: 3 rostade skogaholmslimpsskivor med smör

Lunch: -

Middag: 2 kycklinglår (inte så stora som de låter), ris och currysås.

Övrigt: vatten.


egentligen har jag ingen aptit längre. så det är ju bra, egentligen. ändå åt jag som en tok. jag vet inte varför. sen städade jag i 2 timmar typ. sen har jag bara pluggat. mitt liv suger. jag vill göra någonting drastiskt. som att gå ner 10 kilo på en dag eller något. men det är inte realistiskt.


förresten: somjag och nis, vars har ni tagit vägen :( i miss you. eller är det någon som vet någonting om hur de mår iallafall?

Av Lis - 15 februari 2009 15:24

jag kommer aldrig bli tillräckligt bra i min mammas ögon

det är alltid något jag gör som blir fel.

oavsett hur mycket jag kämpar för att jag göra henne lycklig så är det fel.


jag kommer alltid vara lika misslyckad.

även om hon inte säger det, så vet jag det.


varför kan hon inte bara vara tacksam för något jag gör.

uppmärksamhet kallas det. det jag behöver. jag behöver bara lite kärlek.

från någon. ingen har ju ändå tid med mig.


jobbet går ju alltid före ändå. har ändå aldrig tid för mig.

kompisar pojkvänner, pappas jobb, mammas jobb.

varför kan jag inte ha någon som vill vara med mig?


jag orkar inte gråta mer. men jag vet inte vad jag annars ska göra.

det spelar ändå ingen roll. im better of dead.

Av Lis - 15 februari 2009 09:32

62.4 imorse igen.


Gårdagen blev långtråkig, men ändå bra. Åt rätt mycket. 2 pannkakor med socker. Brända mandlar. Godis. Chips (inte så mycket iofs, mer godis). Pepsi Max. Kakor. Mjölk. Vatten. 2 bananer. Ja, det var väl det. Jävla alla <3's dag.


En sak var iofs bra, hörde av R.E. En kille jag träffade på en fest på nyår, och en gång efter det. Han ville festa ihop med mig igen. Vi pratade lite om träning och han sa att jag var fin. Blev helt ställd. Sa han att jag var fin? Läste sms:et flera gånger. Undra när han fick någonting sist? Han vill säkert bara knulla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards