...

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Lis - 1 januari 2010 23:31

Gott nytt år alla fina.

Hur va eran nyårsafton? :) Nyårsafton för mig blev faktiskt rätt bra, lite kaos, men så är det väl alltid. Det gjorde ingenting iallafall. Det blev inga tårar iallafall. Och slutade på en efterfest. I säng. Med Mr X. IGEN! Jag måste sluta. Det känns som jag uttnyttjar fanskapet, o det känns inte bra. Så nu ska jag sluta. Sen fick jag höra att jag var vacker (?) av en tjej jag aldrig träffat förut. Det kändes... konstigt, men bra.


Vad annars.. Länge sen jag skrev nu ju. Har börjat prata med en skit söt kille. Som bor på andra sidan Sverige dock. Det suger. Han är ursöt o ursnäll. Skitjobbigt läge vill jag påpeka. Men det är som det är.


Jag har varit slapp nu. Nu är det slut på det. Vet inte vad jag väger (vill inte veta). Men glöden finns där. Speciellt om jag ska träffa den här killen. Gosh, jag smälter. Vi har pratat i typ.. tre dagar? Galet.


Nytt år, nya möjligheter - NY KROPP!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards