...

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Lis - 7 januari 2010 20:32

Jag är paranoid

Min mens har inte kommit och jag får bara massa tankar om att jag är med barn. Mr X barn. Fyfan, jag skulle aldrig klara det. Jag måste få min mens snart. Måste till UM iofs ändå. Måste göra lite tester. Jag har drömt att jag fått massa könssjukdomar. De förföljer mig. Måste testa.. Hur testar man för livmoderhalscancer eller cellförändringar? Jag måste göra det också. Kan man göra det på UM? Någon?


Jag är rädd.. Tänk om någon av mina drömmar stämmer. Vafan gör jag då? Visst, sjukdomar går att behandla, barn går att ta bort (klarar jag det??) och cancer.. är cancer.

Av Lis - 7 januari 2010 11:25

Godmorgon! .. eller goddag?

Idag känner jag mer uppe än nere, ehm.. Det är svårt att förklara. Jag orkar inte le, men det känns inte som att jag måste sova. Jag har drömt om E. Det känns så konstigt. För jag är inte desperat (då hade jag väl fan inte valt att fastna för en kille på andra sidan Sverige?), men jag börjar tro att det beror på att ALLA mina kompisar har skaffat sig förhållanden och här sitter jag ensam.. Vet inte.. Konstigt.


Morgonvikt: 62.2

(jag trodde det skulle vara MYCKET mer.. konstigt efter all hets. men bra, peppande)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards