...

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Lis - 18 september 2010 21:28

finns mycket jag skulle kunna skriva om

saker som har hänt eller rättare sagt inte hänt

men jag orkar inte det - så därför skiter jag i det.

så därför tar vi en liten lista istället.


Klädsel
Vad har du på dig idag: linne, bh, trosor och strumpor.

Vad använder du just nu för skor: mina stövlar mest (pga helvetes-regnet)
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt och grått.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Min BästaVän1
Du delade en drink med: Min BästaVän1 skulle jag tro, brukar vara så
Du gick på bio med: En barndomsvän
Du gick på stan med: en barndomsvän

Skällde på dig: Ehm, mamma antar jag? (jag är ju aldrig tillräcklig för henne)

Senaste
Låt du hörde:
Regina Spektor - Samson
Film du såg: Notting Hill (går på TV nu faktiskt)

Mat du åt: Pizza (och godis - tjockis).
Kram: Mamma
Puss: Ehm.. Jag har inte pussats sen E? Eller jo. Mr X. EN puss. Usch.
Fest: Oj, det var ett tag sedan sist. Eller i slutet av augusti
Känslan: "varför hör han inte av sig, vad fan har jag gjort för fel?"
Ilska: Pga samma som ovan, antar jag.

Resa: I somras var jag i Turkiet
Glädje: Ehm? När mamma betalade mina stövlar?

Dröm: Om E. Självklart. Allt är om honom just nu.
Boken du läste: Mari Jungstedts serie.
Personen du träffade: Min BästaVän1
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: BästaVän2
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag äter inte korv, usch
Gången du var utomhus: En timme sen
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte:
Godis

Om dig

Namn: ******
Ålder: 19
Smeknamn: Lis (iallafall för er, i vanliga fall har jag inget)
Bra egenskaper: Förlåter lätt och ger mer än vad jag tar.
Dåliga egenskaper: Jag ältar. Jag grubblar och jag släpper personer alldeles för sent
Linje/klass: Tog studenten i Juni
Hårfärg:  Blond
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 36-38 beroende på skor.


Så ja, that's all. Nu ska jag koncentrera mig på Notting Hill och försöka sluta frysa (och sluta tänka på E - om det går). Jag är så irriterad på honom. På hur han skrev att han ville ha kontakt, men han kan inte kontakta mig? Ähh.. På med pokerfacet och "hey, i dont care". Godnatt finaste. Tack för att ni bryr er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards