...

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

femte november tvåtusenelva

Av Lis - 5 november 2011 11:59

Vet inte vad som hände faktiskt..

Var ute med ett par vänner, drack inte så mycket så va hyffsat nykter. Jobbiga killar överallt. Måste folk hålla på och röra på en? Jag menar.. Är jag ute och dansar med mina vänner betyder det inte att jag vill ha en gungande kille bakom mig. Faktiskt. Och fick världens sämsta raggningsförsök av en kille som antagligen försökte få hem mig som kvart-i-tre-ragg. S gick förbi, tittade på honom och där kom han som en riddare och frågade om jag ville ha hjälp. Fick en kram, han gnällde lite om att han skulle inte vara hemma förrän halv sex på morgonen. Sen vare dags att gå hem.


Slängde iväg ett sms "ja orkar du inte åka hem så vet du vart jag bor, :) haha" och fick svaret "ringer när jag är klar ;)"


Hej chockad tjej när han faktiskt ringde en timme senare. Det trodde jag aldrig. Hursom kom han hit. Pratade lite. Myste lite. Hade sex. Sov nära varandra. Vaknade till. Hade sex. Låg och pratade. Han åkte hem. Där har ni min natt typ. Jag fattar inte vad det vad som hände. Han fick däremot sms av en brud som bor i min grannstad som jag inte fick läsa. Men kom igen, klart jag ser namnet. Facebook:ade upp henne. Ahaja. Ganska söt. Ja det är ju ändå inte meningen att det ska va vi så det är dags att inse. Förstå. Och gå vidare. Han kommer aldrig växa upp helt. Lite äcklad egentligen. Men ändå är han ju så fin. Jag måste väl få träffa en annan snart, någon som tycker om mig. Aja. Crazy cat woman med 16 katter är ju inte heller fel.


BV verkar skitsur också. Kul. Nya vänner tack?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards