...

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Lis - 21 juni 2011 21:56

Shit vilken.. chock jag fick

Jag vet inte om jag ska kalla det chock

men lite ont i hjärtat gör det iallafall


S är ju bortrest

och en tjej (som jag förövrigt vet vem det är) har gjort ett hjärta. på facebook.

och han har gjort ett hjärta tillbaka till henne.


kan inte sluta titta på det

fast det bara gör ont.

det får inte göra ont. jag får inte bry mig.

 

och den enda tanken i huvudet jag har

"tänk om det vore jag"



Av Lis - 21 juni 2011 07:44

jag vet inte vad som är rätt och fel längre. jag är så trött på mitt eget liv. sova jobba äta festa. jag gör inget annat. spritfet och ful. knullar runt. har jag sabbat allt med S? kan man sabba något med någon som säger att han bara är ute efter sex? om jag har sabbat det - klarar jag det? jag är inte kär men ja, jag tycker om honom. jag skulle inte sitta ute i över en timme och vänta på någon jag inte tycker om. visst GRYMT sex, men jag vet inte om det är allt. vilket jag aldrig kommer erkänna för någon. säger man det så är det så. skriver man det så vet ingen. ingen kommer få veta. aldrig någonsin.

 

jag längtar, mer än någonsin, att åka bort härifrån nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards