...

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Lis - 24 juni 2011 08:34

jag vet inte längre vilka ord jag ska använda när jag skriver vad jag känner. jag vet inte vilka ord som förklarar den tomma känslan jag känner. kan man kalla det tom? när man känner allt och ingenting samtidigt, mest ingenting.

 

vissa dagar - de flesta dagarna - vill jag bara lägga mig i ett mörkt rum och dra täcket över huvudet och inte bry mig om någonting. för jag orkar inte känna. jag orkar inte tänka. jag vill börja om från början. jag vill leva om mitt liv. det finns mycket som jag ångrar men som jag lärt mig acceptera att det gjort den jag har blivit. jag har lärt mig att sluta ångra. för egentligen är det sakerna man inte gjorde som man kommer ångra mest.

 

jag hatar alla gångerna jag har tänkt "tänk om". antagligen hade det inte blivit annorlunda om jag gjort någonting annorlunda. allt händer av en anledning brukar man också säga. och för att orka fortsätta leva, måste jag tro på det.

 

Gla' midsommar på er. Hoppas eran dag blir bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards