...

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Lis - 7 december 2008 20:14

kommentarsvar:


anna: jo, det är nog många som har det så. men kul egentligen att någon ser ungefär likadan ut. Hur gammal är du? :) och hur lång är du?


petra: nejnej, jag önskar att jag var i närheten. jag är tjock. :(

Av Lis - 7 december 2008 15:55

Jag kan kämpa igenom många dagar. Tänker inte på Mr X på flera dagar. Känner att jag byggt upp en mur från honom. Inser att jag klarar mig själv. Intalar mig själv att jag inte behöver honom. För jag är värd något bättre. Han kan inte bete sig som en person bör göra. Han gör som han vill, och det ska vara på hans vis. Annars ska det inte vara någonting.


Men sen kommer det den dagen då jag träffar honom. Då rasar alla murar. Då försvinner allt jag intalat mig under hela veckan som gått. Då känner jag mig bara trygg i hans armar. När han pratar med mig bubblar det inombords. När han tittar på andra, så bubblar en annan känsla inom mig.


Sen försvinner han. Och allting börjar om. Jag intalar mig själv att han inte är värd det. Börjar gå vidare. Och så träffar jag honom. Det är meningslöst. Jag behöver inte honom. Jag ÄR värd någonting bättre. Jag är så trött på honom att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


men den som sa att ensam är stark var dum i huvudet. jag klarar det inte själv.

Av Lis - 7 december 2008 14:32

Imorgon ska jag verkligen skärpa mig. Nu jävlar ska vi köra. Det är nyår snart ju.


Frukost: Te (med ½tsk honung) + 1 knäcke med soltorkade tomater (cremé bonjour)

Lunch: Vatten

Middag: det som bjuds. MEN EN LITEN PORTION


Blir jag hungrig däremellan får jag dricka mer vatten. Vattenvattenvatten. 


 

Träning:

Pilates (om jag hittar grejerna?)

Promenader

Simma

Av Lis - 7 december 2008 11:05

Det här är jag nu:

Vikt: 58.9

BMI: 22.2


Överarm: 27.5cm
Över Byst: 80 cm
Midja: 72 cm
Innelår: 56 cm
Mitten av låret: 49 cm
Vad: 35 cm

Rumpa: 93 cm

Love handels: 84 cm


förstår ni skillnaden :( inte najs.

Av Lis - 7 december 2008 09:10

:( så jävla trött på det här.

upp upp upp. 58.9


jag fick sån jävla ångest igår i provhytten. försökte prova en klänning. dragkedjan fastnade. jag ville få av mig den - min kompis försökte få på mig den. det slutade med att jag slet av mig den och sa att den var ful. trots att det var en sån jävla fin klänning. jag måste ner i vikt om jag ska kunna ha en fin klänning på jul/nyår. vill inte känna mig som ett fetto. vill inte!


idag ska jag försöka äta bra. och resten av veckorna. jag måste ner. bara iallafall några kg, orkar inte känna såhär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards