...

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Lis - 17 oktober 2009 12:52

gårdagen blev en spontan hemmafest igår

min vän ringde någon timme innan de skulle dra

och pang poff så var jag klar


alkohol gjorde att jag kände mig lätt

och underbar


och det va kul. För Mr X var där.

Och även R som jag pratat om förut

så fort jag var med Mr X fick jag svartsjuka blickar i nacken

och samma sak när jag var med R.


Mr X verkade svartsjuk, kom hela tiden förbi och rörde på mig

och jag menar - vad har han för rätt att göra det?

HAN ville inte ha mig. R sa till och med att jag var söt, konstigt nog

De var fulla - båda två, men det kändes konstigt


Ena sekunden stod jag med R, och i andra var Mr X där.

Det är tråkigt att R inte får mitt hjärta att slå sådär extra, som Mr X gör

Det hade varit bättre. För R är bra, men inte som Mr X.


När ska jag sluta jämföra ALLA med Mr X?

Han är ju inte perfekt.


Men skitsamma.. R fick en puss, det fick inte Mr X. Vad händer nu?


vikten stod på 62.5 imorse. imorgon kommer den vara högre

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards