...

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Lis - 31 oktober 2009 11:14

Fredag. Fest. Alkohol. Mr X. Pussar. Bråk. Hemma. Lördag. Bakis.


Där har ni en sammanfattning av min fredagkväll och min morgon. Är fortfarande jävligt bakis. Varje gång jag rör mig känns det som att jag ska spy. Men jag hade kul igår, sen pussades jag o Mr X lite (orkar inte prata mer om det) o sen bråka vi. Ungefär som det brukar vara. Förstår inte varför jag hela tiden ger mig in på honom. Men jag orkar inte gnälla, ni har hört för mycket om honom den senaste tiden ändå.


Imorse när jag vaknade vägde jag 62.0 kg. Hade jag inte varit så bakis hade jag gett mig ut på en promenad nu, men jag orkar inte. Skiter i att äta på ett tag istället. Kommer ändå bara spy om jag äter, så det är lixom ingen mening. Då  kan magen få kurra o må illa en stund. :) Snart är höstlovet slut och det suger. För då flyttar jag hem till mamma, och vi ska flytta till en ny lägenhet så jag kan inte garantera internet. Vilket suger. Jäkligt mycket, men det kanske blir skönt att bo hos mamma igen. Jag vet inte, vi får se. Det är ett tag kvar.


<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards