...

Alla inlägg under juni 2011

Av Lis - 4 juni 2011 17:12

jag har nog aldrig mer velat lägga mig under täcket

och bara ligga och må dåligt ikväll

för jag känner mig bara ful och äcklig och svettig och tjock


men nej


nu ska jag fejka ett leende och  fira en kompis.

kul......

Av Lis - 3 juni 2011 11:17

jag vet inte vad jag ska skriva

har vart inne flera gånger sen sist

men orden kommer inte ut rätt


jag är frisk iallafall

59.1 kg

efter en dag med billys panpizza. 2 hemmagjorda hambugare. cola. chips. dip.

förstår inte vad det är med min kropp


i över ett (två?) år har jag väntat på den där jävla 5*

och tränat. fuskat. tränat mer. aldrig lyckats.


sen ger jag upp. och poff så är jag där.

är det här ett tecken att aldrig ge upp?


(btw så kanske S kommer hit inatt efter jobbet. han.. ska "straffa" mig för en sak so hände förut. jag typ skvätte vatten på honom och nu ska han hämnas. inte mig emot.. höhöhöhöh. nä får väl se hur det blir med det. ni får veta imorgon..)

Av Lis - 1 juni 2011 08:17

59.8kg

fortfarande sjuk

trodde seriöst att jag skulle dö inatt

Träningsvärk i magen efter hostan

drömt konstiga feberdrömmar


ska försöka att sköta mig idag med maten

i vanliga fall skulle jag ätit frukost på jobbet idag

sen lunch 11 och mellanml runt 14 och middag 17-18


nu får vi se hur det blir

har jättemycket choklad men är inte ens sugen

hostar hela tiden så jag har ännu ondare i bröstet

det är sån där rosslig hosta så hela lungorna känns


aja.

om jag orkar så uppdaterar jag sen igen. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards