...

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Lis - 7 maj 2011 23:38

HAHA

Jag är så dålig. Alltså nu snackar vi dålig. Riktigt jävla dålig. Jag har ätit typ en big pack påse med chips. Själv. Bara för att jag va sugen. Bra gjort Lis. Nu kan du ju va stolt. 61 kg imorgon dirr. (dirr? shit va dumt det kändes att säga. Jävla S)


Jag vill inte sova. Inte själv iallafall. Önska att S smsa och bad om sovplats. Fast det lär ju inte hända. På valborg frågade han ju. men då sov ju en kompis här. men vafan.. kom igen. jag behöver ligga lite. och han är bäst. han är nog den mest attraktiva killen jag mött. även utan känslor. E va ju bättre för han blev jag ju närmare. men sexet. abo. finns inget att säga alltså.


Ge mig S inatt och jag ska fan gå ner i vikt så det susar om det!

Av Lis - 7 maj 2011 11:03

JAG VÄGER FUCKING 59.4 KG! Vet ni hur bra det känns? Igår trodde jag vågen fått fnatt när den visade 59.9kg så jag trodde inte på den. Tänkte att det va bullshit så men om den visar 59.4 idag så kanske det inte va bullshit?


Shit vad glad jag är. Jag är nere på 59 igen. Nu äre bara 9 kg kvar. Kämpa kämpa kämpa! :D


Juste.. S dissade mig igår igen. Så nu får det va. Nu får det va på hans villkor. Vill han ligga med mig så får han fråga. lär ju inte hända. alltså den killen är egentligen helt dum i huvudet men jag är galet attraherad av honom. Helt sjukt. Nästan så man blir våt i byxorna av att bara se honom. Sjukt..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards