...

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Lis - 8 maj 2011 21:58

S är ju fan lika skadad som vad jag är

fan vad jag önskar att jag kunde vara den som gjorde han lycklig igen.

precis som att han skulle kunna göra mig lycklig

Av Lis - 8 maj 2011 16:21

Jag har insett att jag aldrig kommer bli lika bra som någon annan. Hur mycket jag än försöker eller hur mycket jag än önskade så kommer jag alltid vara den andra. Hon som aldrig blir något av.


Det finns en tjej som jag vet att S är intresserad av och hon har precis gjort slut med sin kille som hon var förlovad med. Jag är avundsjuk på henne. Hur fick hon TVÅ killar att vilja ha henne? Att kämpa för henne? Bara för att.. Hon är egentligen inte jätte söt (inte så att man vänder sig om på gatan..) och visst hon är liten (kort och smal) men är det allt?


Varför är det aldrig någon som kämpat för mig? Alla ger bara upp. Jag är inte värd det. Ingen tycker att jag är värd det. Jag må vara kort men jag är inte smal. Är det det allt handlar om? S sa att vi inte klickade.. Vad har hon som inte jag har? Vad är det jag saknar? Vad äre för klick som ALLA verkar ha som jag saknar?


Är jag så jävla värdelös? Jag vill också vara söt så killar VILL lära känna mig och vill kämpa för mig. men nej.. Jag kommer aldrig bli det. Jag kommer alltid vara hon som misslyckas med allt.


Hur kan man säga hejdå till något som aldrig började?

Av Lis - 8 maj 2011 10:32

jag gissade på 61.0 som morgonvikt - fick 60.1 på vågen. Rätt siffror. Fel ordning. Lite gladare över det här resultatet än det jag trodde jag skulle få. Haha. Om man säger så.

 

Som sagt.. 60.1 igen. Sa ju att jag åt mycket chips och det gjorde jag verkligen. Så ja.. Skyll sig själv Lis. men nu blir det en långpromenad med en vän (som förövrigt gått ner jättemycket i vikt. Hon är så jävla snygg alltså!) Så har precis bytt om och väntar på att klockan ska gå. Har jag tur är jag nere på 59 imorgon igen. Ska försöka äta små mängder fler gånger idag.


Juste.. S hörde inte av sig. Precis som jag trodde. Tvärtemot vad jag önskade. Va vaken vid den tiden. Hörde hur bussen åkte utanför. Som han satt på. Typiskt. Jag behöver hitta en stadig KK. En som inte har halva stan att välja på. Han har blivit något som en gemensam nämnare här i våran stad. Alla verkar ha legat med honom. Och jag förstår varför. Haha. Jag är inge bra på sex - jag behöver någon som tränar mig.. Därför hade ju S vart bra. Fast han verkar ju inte vilja. Så det va ju synd. Aja. Livet är inte slut än. Om man säger så.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards