...

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Lis - 14 maj 2011 21:15

Nu fick jag en klump i mage

eller inte i magen egentligen. inte i halsen.

i bröstet.


Varför kan jag inte få vara sådär smal och fin som alla andra? Varför lyckas inte jag som försöker? Varför lyckas alla andra utan att försöka? men jag som måste lyckas - jag går inte ner ett hekto? just i denna sekund väger jag 60.1 kg - precis som imorse. för exakt en månad sen vägde jag 61.4 - så det är ju ändå inte helt värdelöst.


Jag måste bara satsa bättre. Jag vet att jag kan. men det syns inte. jag är samma fläskberg. Jag kan bättre. Nästa vecka är det mensvecka. Kanske därför jag känner mig låg? Jag har valt att inte ha mens på flera månader. Nu måste jag. Jag känner att jag måste. Och det suger. Hatar mens.


Stop wishing - start doing.

Jag KAN om jag VILL.

Av Lis - 14 maj 2011 19:16

matintag idag:

en halv pizza (grandiosa)

en kexchoklad

kokad broccoli + 1msk smör + salt

sprite


ehm.. "bra" matdag.

not.

Av Lis - 14 maj 2011 15:36

Alltså

Vad hände inatt kan man ju fråga?


Jag vet att jag mötte S inne på våran lokalkrog för att han jobbade. Jag hade fått en armbåge rakt i kinden (och det gjorde faktiskt rätt ont) så sa jag det till S när jag träffade honom inne på toaletten. Han fråga om han skulle blåsa och jag sa ja. Så när han lutar sig fram för att blåsa får jag även en puss strax brevid munnen.


Full som jag va tänkte jag inte mer på det. Sen runt ett fick jag ett sms som löd "vill du ha sällskap inatt?" och kom igen - det är S. Snyggast i stan. Ville sällskapa med mig. Då säger man inte nej.


Så vid halv fem kom han hit.


Auosch. Snygg och bra i sängen. Det är galet. Vi somnade runt halv sju. Sen vaknade jag vid 8 av en jävla massa händer och något hårt i ryggen. Så det va ju en najs morgon. Tänk om man hade såna här nätter och mornar varje dag. Då hade man varit lycklig.


Sen drog han vid 12 för att möta sin kompis som va hos en tjej lite längre bort härifrån. Fick en hejdåpuss UTE när han gick.. Alltså en grej som jag har lärt mig iofs med S är att inte analysera det han gör eller säger. För det spelar ingen roll. Han är den han är. Lixom.. Han har Kissies bikini bild som bakgrund på sin mobil. Jag är inte ens i närheten av den kroppen.


men det var en grym natt. Är nöjd. Ångrar ingenting.

Av Lis - 14 maj 2011 04:27

shit va impulsivt

jävla rolig fylla


och det bästa med ikväll/idag:


Nu ska jag möta S vid bussen. HAHA.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards