...

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Lis - 12 maj 2011 21:00

Idag: en jävla skitdag. jag vill bara ligga under sängen och tycka synd om mig själv. så mycket tankar och så mycket negativ energi och humör på jobbet. så lite förståelse. så jävla mycket snack. jävla kärringjobb är vad jag har. har fått förfrågan av chefen att börja jobba på skolans förskola i yngre åldrar. (eftersom den jag vikarierar för kommmer tillbaka på måndag.. så 1-2 år behöver de vikarie hos. ska prova från och med måndag iallafall. älskar småbarn. är jätteglad att chefen tänkte på mig. då är jag inte helt värdelös på mitt jobb.. )


Nu: "ätstörd i familjen" på fyran.

Av Lis - 12 maj 2011 08:06

morgonvikt: 60.5 kg

Bajs


men vi försöker göra den här dagen till en bra dag. okej? för alla. Även om vädret suger så är det snart fredag. Snart äre dags att va lite ledig. Två arbetsdagar kvar. Det är great! Ha en bra dag!

Av Lis - 12 maj 2011 08:02

Becky:

Okej gumman nu kan jag inte hålla mig längre! Har läst din blogg under många år nu och nu har jag blivit arg på dig! Du MÅSTE sluta nervärdera dig så här mycket! Jag blir så ledsen när jag läser dina inlägg och vill bara krama om dig och få dig att inse att du är bättre än vad du tror!


Jag har varit precis som du för ca 10 år sedan.Sökte närhet hos vem som helst och gjorde vad som helst för att få det. Tyvärr kommer de i fatt en... Du ska inte ligga med den där killen! Du kommer må jätte dåligt av det sen jag lovar! Sex är inte allt!!


Snälla umgås gärna med killen men ligg inte med han bara för att. Du är fin och du förtjänar mer respekt! DU ÄR VACKER!!


Svar:

Jag önskar jag kunde tro dig. Eller min ena sida tror dig för jag vet att det är så men sen har vi den andra sidan som inte alls tror dig fast VILL tro dig. Jag måste jobba på mitt självförtroende men det känns inte som jag förtjänar det.


men tack ändå. för alla fina ord. det gör iallafall mig lite lättare i sinnet. tack. på riktigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards