...

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Lis - 3 juli 2011 10:30

Jag har min sista "ligga och mysa i sängen"-dag på två veckor. Har legat i två timmar. Tänker inte göra någonting. Förrän jag ska åka om några timmar. Det ska bli så härligt att bara komma iväg. Åka härifrån. Lämna allting. Kommer bli fantastiskt. Umgås med BV och några till i två veckor, utan att bry mig om någonting annat än det som händer där. Och det som händer där - stannar där (eller okej, jag kommer antagligen berätta det här för er.. Men you get it?) Så ska upp om ett tag, ta en dusch och fixa mig. Kolla packningen. Och sen kör vi!


Om jag inte hinner skriva mer innan jag åker. Så vill jag önska er en trevlig sommar, iallafall under de två veckorna jag är bortrest, så kommer ni antagligen få en grym update när jag kommer hem igen. Så håller vi tummarna att jag mår bra därborta och inte bryter ihop av någon anledning. (det va nära förra året)


PUSS på er fina ni!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards