...

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Lis - 20 juli 2011 13:02

Nu är jag tillbaka!

Vill bara börja med att säga: Herregud vilken resa.


Jag åkte ju på söndagen den 3 juli, och vi kom iväg ganska sent på kvällen. Så innan vi åkte va S här. Han va ju borta i två veckor och kom hem den 3dje på morgonen. Så han kom hit och myste innan jag åkte iväg. Först pratade vi en massa om hans resa, sen hade vi sex och sen hade han väääldigt bråttom hem. Förstår inte riktigt det där med hetsen när han ska hem. Som att jag inte skulle låta honom åka. Kom igen, jag skulle ju åka iväg.

 

Resan va ju helt jävla spårad alltså. Fest varje dag. Fullare än vad jag någonsin vart i Sverige. Helt jävla sjukt. Slutade med att jag hamnade i säng med en dansk en kväll. Vilket jag ångrar som fan! Alltså herregud. Aldrig varit med om någon så hårt sex och det va inte skönt. Fine, han va snygg. MEN jag ångrar det fortfarande. Och jag har sån ångest över det. Varför gjorde jag det? VARFÖR?


Hursomhelst. Sen blev det en skön vecka i en stuga, lugnt och tyst. Och jag längtade hem. Smsade lite med E (& lackade på honom. Men aa, det löste sig) och lite med S. Men ja. Ganska tråkig vecka. Nästan för lugn.


Kom hem igårkväll. Fick ett sms av S "ligga?" Svarade alltid (för det gör jag alltid, det spelar ingen roll när han frågar. bara för att..) sen ringde han och sa att han snart va utanför mig. Så ja, han kom hit. Vi låg och tittade på tv och pratade ett tag. Sen sex. Sen åkte han hem. Samma som tidigare. Hets när han skulle hem.


Vi låg och pratade om hans ex. Jag vet inte varför. Men det blev så. Han berättade att han förut spenderade alla sina pengar på sitt ex. Betalade allt. Han hade typ 400kr och köpte ändå en bikini till henne för 350 för att han tyckte hon skulle ha den eftersom hon ville ha den. Och en annan tjej som han va tillsammans med en vecka för att han slagit vad med sina kompisar om vem som kunde tuttknulla henne först (vilket jag önskar jag inte vetat..)


Jag förstår mig inte på honom.. Alltså. GAH. Hur kan han vara så fin? Och så bra på allt? Och varför känns det så rätt? Och varför känns ingenting konstigt när jag är med honom? Varför känns det som att jag kan vara mig själv? Varför kändes det som att han hade saknat mig när jag varit borta? Varför kom han hit direkt efter jag kommit hem? Hade han saknat mig? Eller var han bara kåt? Och om han bara var kåt, varför låg han inte med någon annan? Varför valde han mig? Har han legat med någon annan under tiden jag var borta? (som jag.. jävla slampa)


Det känns som jag måste sluta träffa den här killen. För det här kommer sluta illa. Jag får inte sakna honom. Det kommer aldrig bli vi. Aldrig någonsin. Jag vet det. Därför måste jag sluta tro. Eller hoppas. Men hur ska jag kunna sluta träffa honom när jag mår så bra när jag är med honom? Men jag vet att det aldrig går. Han behöver något snyggare än mig. Någon med stil och klass. Någon som inte är tjock och ful (för jag lovar er - jag har gått upp i vikt. Ordentligt. Det syns!)


Men jag får väl inse.. Jag är inte värd mer än att knulla ändå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards