...

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Lis - 11 september 2011 20:30

sängen, tända ljus, lite sönddagsångest och "dude, where's my car?"

Av Lis - 11 september 2011 15:32

Det är mycket som förändras i mitt liv just nu. Försöka skapa den person som jag verkligen vill vara. Jag försöker skapa mig. Jag försöker lägga undan allt som gör mig ont, försöker glömma S, E och alla de andra som egentligen aldrig velat ha mig. Jag försöker glömma allt som är jobbigt på jobbet som gör att jag inte vill gå dit. Jag försöker. Gör allt jag kan. Men det är svårt.


Jag har gjort kroppsliga förändringar med, eller ska man kalla det hårliga (?), jag har gjort förändrigar i mitt hem hos mamma. Bor ju inte kvar hos pappa längre. Stannar nog här. Lugnast så. Nästa vecka ska jag komma igång med att träna. Jag känner att ska jag skapa mig - så ska jag skapa mig från början. Det här är mitt nya liv. Det här är på riktigt nu.


Förresten 10 år sen WTC-attacken. Galet. Minns den dagen som den vore igår. Minns hur minnesstunden hölls i matsalen, minns hur konstigt att blev. Dagen som förändrade världen brukar man ju säga och jag kan inget annat än hålla med.

 

BTW. om ni gillar kärleksfilmer (eller vad ska man kalla den?) se Remember me. Ser ni den idag så passar det rätt bra, måste jag erkänna. Även fast det bara är en liten del av filmen med stor betydelse. Såg den imorse på tv1000. Fin.


OCH ÄNNU VIKTIGARE.. LP, du är bäst. Tack

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards