...

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Kämpa mot din ångest, älskling. No lego.

Av Lis - 12 mars 2013 16:07

Åh LP! Vad jag saknat dina kommentarer! Eller ja, dig!Klart jag vill ha bloggadressen! Hoppas du mår bra fina du <3---Jag och min fina har vår första kris. En kris för att han mår dåligt och känner att det påverkar känslorna för mig. Han känner att han inte kan säga att han älskar mig och mena det. Men han vill inte att vi ska göra slut, för han känner så starkt för mig och vet att han vill ha en framtid med mig. Han tror bara att han behöver jobba med sig själv. I söndags gjorde det så ont. Innan jag insåg att det är inte slut, att det är vi. Det är bara jobbigt nu. Vi kommer lösa det här. Han måste jobba med sin ångest och sin självkänsla. Älskar man inte sig själv kan man inte älska någon annan heller säga det och det är såhär det är tror jag. Jag har alltid litat på min magkänslan när det kommer till oss. Och jag kände på mig att något va fel och jag hade rätt. Men jag känner nu också att det är inte över än. Men det är svårt eftersom det är bådas första förhållande. Vi har aldrig bråkat direkt heller. Vår första kris. Och jag tror vi klarar det. Jag verkligen tror det av hela mitt hjärta. Inte bara vill, jag tror. Och igår fick jag ett sms när han for tillbaka till sin lägenhet där han skrev "jag vill verkligen kämpa för det här, för jag är lyckligast när jag är med dig <3"Jag tror på honom. Jag tror för första gången i mitt liv på mig. Jag tror på OSS! Jag älskar dig A, står vid din sida tills det är kört. Det viktiga är inte känslorna just nu, utan vad man vill. Och jag vet att alla känslor inte är borta. De finns där, under ångesten. Där finner du kärleken till mig. Jag ska kämpa för båda om jag behöver. Vi löser det här. No lego <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards