...

Alla inlägg under oktober 2008

Av Lis - 19 oktober 2008 08:34

anna: jag önskar verkligen att jag kunde se mig själv som fin. som bra. som snäll. jag tror inte att du är en töntig tjockis, i really don't, jag tror bara att du vill att jag ska sluta. för min egen skull. och grejen är. att jag inte vill väga 40 kilo. jag vill väga 50. till en längd på 163. det är knappt underviktigt. min mamma gör det. hon är 2 cm kortare än mig så jag vet ungefär hur jag kommer att se ut då. eller så vill jag iallafall gå ner till 53, som jag gjorde innan sommaren. jag gick upp till 59 under sommaren och jag mår inte bra av att väga så mycket. jag känner mig bara fet då. så jag ska bara ner då. hålla mig där. jag har min gräns. jag vill absolut inte väga under. så ni behöver inte oroa er för det. :) men tack ändå för att du bryr dig. det är mer än vad mina vanliga vänner gör.

Av Lis - 19 oktober 2008 08:30

:'(

jag vill bara gråta. jag var så duktig. det gick så bra. allt blev förstört igår. kunde inte sluta. mina händer bara greppade skedar, gafflar, knivar, glas, förpackningar. jag bara åt och åt. och nu får jag stå mitt kast - 57.4kg innan nästa söndag ska jag väga 56, eller mindre.

Av Lis - 18 oktober 2008 08:39

Tittade igenom mina inlägg från i början av veckan.


I söndags vägde jag 57.4 Idag väger jag 56.4 Det är ett kilo, på mindre än en vecka, eller ja - sex dagar då. Och jag har hetsat. Antar att det egentligen bara är vattenvikt som försvunnit, och eftersom jag kommer gå upp nu efter idag. Ska åka och shoppa med en "fikar-vän". Hon älskar att fika. Och det börjar synas på henne. Men hon är snygg oavsett. Alla vill ha henne. Men ändå. Jag får fortsätta sådär, det är en ny dag imorgon. Och då ska jag försöka gå och simma, om jag hinner. Har en massa plugg :(

Av Lis - 18 oktober 2008 07:47

56.4


Frukost: 1 banan med 1½ msk keso. Vatten.

Lunch: 2 knäcke med smör och köttfärssås

Middag: fläskfilé med potatis och morötter i ugn. sallad. fetaost. tzatsiki. sprite.

Övrigt: 1 glas fanta. 1 bit hallonpaj med vaniljsås. ½ Ben & Jerry's. Morötter med dipp. Lite godis.


JAG ÄR DUM I HUVUDET!

Av Lis - 18 oktober 2008 01:19

Nattens vikt: 56.3


YEY! en sak som är mindre bra orkar jag inte ta upp här. men ni kanske förstår. Jag + En annan = Min säng. Jag tror t.o.m ni klarar av att lista ut vem en annan är. Aja. Livet är som det är. Sov gott sötnosar. Det ska jag.

Av Lis - 17 oktober 2008 07:59

Jag vet inte om alla har såna här underabra läsare som jag har, eller om det är bara jag. Men tack sötnosar. Tack så jättemycket för att ni skriver så fina ord när jag känner mig som mest deppig. Verkligen.. Tack.

Av Lis - 17 oktober 2008 07:59

Morgonvikt: 56.9



Frukost: Vatten

Lunch: Makaroner, 1 kycklingburgare, ketcup och sallad.

Middag: 2 mjukmackor med smör, keso och banan

Av Lis - 16 oktober 2008 19:52

Jag har en kompis, eller vad man ska kalla henne. Inte samma som förra gången jag skrev. Men en annan kompis. Det finns så mycket som är bra med henne, som jag verkligen tycker om med henne. Hon är omtänksam och snäll.


Men..


En sak som jag har börjat störa mig på. Hon klagar på mig hela tiden. Hon kan titta på mig med en äcklande blick. Hon kan säga saker som gör mig må dåligt. Som, för inte så länge sen när vi pratade om träning och jag berättade om att jag brukar simma en gång i veckan ungefär, eftersom jag inte hinner med pga skolan och annat. Så lät hon jätte nedlåtande: "simmar du bara EN gång?". Jag vet inte. Jag orkar inte. Jag blir så ledsen. Varför kan jag inte bara få vara bra för en gångsskull.


Jag är aldrig tillräckligt bra. Det gäller allt. Jag blir aldrig tillräckligt bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards