...

Alla inlägg under oktober 2008

Av Lis - 16 oktober 2008 17:10

tack för era söta kommentarer.

ni är allt för bra <3

Av Lis - 16 oktober 2008 06:53

Jag mår fortfarande illa. Jag förstår inte. Jag har mått illa i flera dagar. JAG FÖRSTÅR INTE. Antar att jag stressat för mycket, då mår man ofta illa har jag hört. För jag är inte speciellt nervös för något, men ungefär så känns det. Fast jag mår illa. Och jag är inte gravid, det är jag säker på. För jag har inte haft sex på länge. Plus att jag alltid använder kondom, oavsett, så kan det inte vara så. Fast det skulle vara mysigt.


Då skulle jag ha en anledning att vara tjock..

Av Lis - 16 oktober 2008 06:53

Morgonvikt: 57.7


Frukost: Vatten

Lunch: en klunk cola

Middag: 100 gram choklad (540kcal) och 1 glas mjölk


dåligt fan. annars tuggummi också. ska inte äta mer idag. fyfan. mår fortfarande illa.

Av Lis - 15 oktober 2008 17:37

jag kommer att sakna dig.

glöm aldrig att du är grym!

Av Lis - 15 oktober 2008 06:38

Morgonvikt: 58.4


Frukost: Vatten, två skivor bröd med smör och banan

Lunch: -

Middag: våfflor med grädde och sylt


åh, fuckit.

Av Lis - 14 oktober 2008 20:49

fram till efter middagen gick bra.

jävla mamma.


imorgon är en ny dag, visst? jag kan klara det. jag är starkare än vad jag tror. jag är så ledsen för mitt gnäll. jag kan inte tro att ni ska fortsätta stötta mig när jag beter mig som jag gör. förlåt mig. jag bättrar mig nu.


bara en sista sak: jag är så trött på mina vänner. en tycker att jag tränar för lite, en annan är deprimerad över en kille, en annan för sina föräldrar. jag förstår inte. jag älskar att ställa upp för dem. men när jag inte får någonting tillbaka blir jag så trött på dem.


msn konversation:

*: hur mår du?

jag: det är väl okej. själv?

*: jag mår asbra!

*: men du överlever väl?

jag: i guess so.

*: good.


hon frågar inte varför. eller någonting. utan antar bara att jag överlever. jag kanske överreagerar. men vad hade hon gjrot om jag svarat att jag inte överlever. hade hon brytt sig då? detta är allstå den person som jag anser är min BÄSTA vän. hon avslutar samtalet med "jag älskar dig", men jag tvivlar faktiskt. fan vad surt. jag ska ge upp vänskap.

Av Lis - 13 oktober 2008 19:47

Förlåt att jag inte bloggar så mycket längre. Men det är så jobbigt just nu. Livet känns skit. Jag förstår mig inte på mig själv. Hur jag orkar äta? Eller alltså äta är ju bra, på sitt sätt. Men varför jag äter DET jag äter. Det är äckligt som fan.


Hoppas ni mår bra, och att det går bra för er iallafall. Tänk om jag hade er styrka <3

Av Lis - 13 oktober 2008 07:06

jag vill bara gråta :'(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards