...

Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Rubrik saknas

Av Lis - 30 december 2008 17:14

min aptit ligger på noll.

jag är inte hungrig. jag mår illa, hela tiden. det enda jag ätit idag är ungefär 15 polly (ni vet såna där runda godisar täckta av choklad?) och druckit en julmust på glasflaska. thats it. det är ungefär 4 timmar sen jag gjorde det.


jag är fortfarande inte hungrig. mamma är inte heller. så hon tänker inte laga middag. och jag har ingen energi att göra det heller. så jag skiter i. jag har frukt hemma ifall jag skulle behöva det.


jag vill bara sova.

glömma. Mr fucking X invarderar mina tankar. Varför svarar han inte? Varför saknar jag honom så mycket som jag gör?  Varför kan jag inte bara släppa honom? Har knappt hört av honom på två veckor och jag kan inte förstå det. Varför? Hatar han mig? Varför gav jag upp? Varför litade jag inte på honom? Varför?


alla dessa ständiga jävla frågor. men imorgon är det nyår. jag ska supa. som fan.

 
 
linda

linda

30 december 2008 18:25

Åh fyfan, dom tankarna, dom orden.. Det känns som om det var igår jag var där. Gud, jag känner igen mig så totalt! jag vet exakt hur du tänker.

Fy.. Men hitta någon annan. Försök, trots att han är allt du jämnför alla med och allt du tänker på. Efter många om och men hjälpte det mig. Då fanns det plötsligt någon/några man KUNDE skriva till såfort man tänkte på dom/honom, och några som alltid svarade och då slapp man känna det att "nu ärjag tillbaks igen" - och du glömmer honom på köpet. Iallafall för stunden..

http://burnitup.blogg.se

 
linda

linda

30 december 2008 20:26

Åh vad jag hade velat :( fan att stockholm ligger på andra sidan jordklotet då typ.. :(

http://burnitup.blogg.se

 
linda

linda

30 december 2008 21:41

mjo, det var en kompis som sa att jag skulle hänga med dom och inte deppa över hon andra.. Så jag har ju någonstans att bli av. Men det känns förjävligt ändå.. :/ Hatar bli sårad såhär. Du vet vart du ska bli av och allt?

http://burnitup.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lis - 14 juli 2016 21:06

Sist jag skrev så berättade jag att jag nyligen fått veta att en släkting var döende i en sjukdom. En person som alltid varit en stor del av mitt liv och min uppväxt. En perso som alltid stöttat mig.   På lördag är det en vecka sen hon gick bor...

Av Lis - 5 april 2016 21:02

Godkväll Update sen senast: Fyllt 25, flyttat hemifrån. Det var det.   Alltså jag visste ju att den här dagen skulle komma. När jag skulle inse att jag inte betyder någonting för A. Det är klart jag visste att dagen skulle komma. Men någonstans...

Av Lis - 16 januari 2016 21:16

Senaste gången jag skrev var den 13 maj 2015 Nu är det den 16 januari 2016   Jag trodde ingen läste det jag skrev, men ändå har jag fått två kommentarer om varför jag inte skriver. Svaret är egentligen simpelt. Jag har inte haft något att skr...

Av Lis - 13 maj 2015 13:16

Suttit i snart två timmar i soffan utan att ta tag i mitt livDet är ju knappast så att jag inte har någonting att göra nu Jag har bara ingen lust   Ingen motivation. Ingen inspiration.   Borde skriva klart diskussionsdelen i min c-uppsats, ...

Av Lis - 19 april 2015 18:02


  Jag är inte perfekt. Jag är egentligen rätt normal. tror jag. Jag har tidigare under min tid på den här bloggen ändrat väldigt mycket på min historia. Inte om det jag vart med om eller hur jag känt, utan snarare namn och släktrelationer oftast....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards