...

Alla inlägg under juni 2009

Av Lis - 24 juni 2009 11:52

MV: 63,8


alla säger att det kommer lösa sig med mr x. men jag vågar inte tro på det länge, han vill fortfarande inte prata med mig. och jag vet inte vad jag ska ta mig till? jag vill inte ge upp, tänker inte ge upp. han är den bästa, så jag kan inte vara värd mer. men jag är fet och ful och äcklig så jag förstår om han struntar i mig. fast, det går inte. min värld rasar samman.

Av Lis - 23 juni 2009 14:30

MV: 63,2


har legat ute i solen sen klockan elva idag ungefär, så jävla skönt! jag klagar inte någonstans. däremot var det rätt jobbigt att vara på stranden idag, att gå där och känna hur låren slår ihop, känna hur magen dallrar, känna hur alla blickar dras till en för alltihopa. det är inte kul att veta att alla kommer drömma mardrömmar om den äckligt feta, bleka blondinen på stranden. usch.


annars mår jag rätt uselt också, pga mr x. hur mår ni sötungar? <3

Av Lis - 22 juni 2009 10:44

MV: 63,3


Får se vad jag äter idag. Vill inte äta. Orkar inte äta. Ska städa och gå ut och gå i solen. Vill inte sola heller. Är för fet för att ligga på stranden. Jag må vara patetisk, har insett ordentligt hur misslyckad jag är. Kan inte ens vara snäll mot killen som "älskar mig". Så trött på mig själv, måste bli smal.


update:

åt en dm gurka och doppade den i stark sås nyss. nu har jag jätteont i magen. fan, det är inte meningen att jag ska äta.

Av Lis - 22 juni 2009 00:40

har precis sett på  A Secret Between Friends/When Friendship Kills, hittade namnet på filmen i någon blogg och sökte sen på youtube, and there it was. så jag såg den, faktiskt riktigt bra. hemsk, men bra. filmen gjorde så jag fick en tankeställare, för jag vill aldrig hamna lika djupt som Lexie gjorde, jag vill bara bli smal.


Vägde mig nyss, 63,5 stod det på vågen. beror nog på att jag inte ätit direkt mycket idag, orkar inte äta. är verkligen inte sugen på att äta. allt skit med mr x har fått mig att tappa matlusten. men det är bra, om jag inte kan äta lika mycket kanske jag blir smal och vacker och han vill ha tillbaka mig? då kanske han inser att jag är värd att vara med, även fast jag är dum i huvudet..

Av Lis - 21 juni 2009 18:38

jag hatar mig själv

jag trodde hatet mot mig själv var tillräckligt högt

men tro mig, jag hatar mig mer nu än vad jag någonsin har gjort


jag har sårat mr x, och jag vet inte vart jag ska ta vägen

det är först nu jag inser att jag är kär, riktigt jävla kär i den karln

och nu vill ha inte prata med mig. jag kan inte göra något

jag kan inte ändra det som hände, och jag hatar det här

jag har inte gråtit såhär mycket på länge, fan, det måste bli bra.


det enda som är bra är att jag tappat matlusten. hoppas den aldrig kommer tillbaka, jag dör hellre.

Av Lis - 19 juni 2009 09:41

Glad midsommar till er alla!

hoppas ni får en bra kväll, och sup inte ihjäl er

<3

Av Lis - 18 juni 2009 11:16

63,9 idag igen

ändå skönt med en trea, istället för en fyra

ändå för högt, men bättre än inget


drömde att jag träffade en ande, och fick en önskan.

tänk om man kunde be om en önskan att bli perfekt.

Av Lis - 17 juni 2009 19:25

Godkväll!

hann inte skriva imorse då mamma drog iväg mig på en handlingstur. men jag vägde mig med kläder (en stor t-shirt och stumpbyxor + underkläder) och vågen stod då på 64.0, det är inte så farligt ändå. eller jo, men det är bättre än förut iallafall när vågen tickade upp mot 65kilo.


idag har jag varit dålig, igen. jag har ätit på donken (igen..) men det är det enda jag har ätit och det enda jag kommer äta idag. mamma fick mig att ta en plusmeny också för att hon ville ha glasen, dålig ursäkt eftersom jag åt upp allt (!).


aja. tog en promenad nu på 30 minuter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards