...

Alla inlägg under september 2010

Av Lis - 16 september 2010 20:35

gosh

i hate this part

this part right here

 

vad gör man?

det var HAN som började

det var HAN för fan.

 

varför kom han tillbaka, men inte på riktigt?

han sa det själv att han ville ha kontakt?

måste man inte prata då?

 

herregud

jag blir så arg på den här situationen

jag kan inte gå vidare

men jag kan inte heller stanna kvar

känns det som nu



Av Lis - 14 september 2010 17:48

  

jag kräver ingenting, förutom att få prata med dig. jag saknar dig. precis som du var förut.

Av Lis - 14 september 2010 06:50

Jag smsade E och frågade

"vad är det du menar? Vill du ha kontakt med mig igen?"


han svar blev:

"ja, jag vill ha kvar våran kontakt annars hade jag nog inte hört av mig :)"


Jag vågar inte hoppas på något än. Så mycket i hans liv har förändrats sen sist. Så många nya. Så mycket annat. Men kontakt är en början. Jag kräver inte att det ska bli som förut, men.. jag hoppas.


Nu måste jag bara ha ett bevis på att han verkligen vill. Ett sms. Helst idag. För att visa att han vill ha kontakt, och inte bara är något han säger. För smsar jag kännre jag mig som en stalker (ni kanske förstår varför)


[Tack LP förresten. Du är så himla söt <3]
Av Lis - 13 september 2010 20:09

alltså

allt känns så komplicerat

jag kan bara säga en sak så kanske ni förstår:


.. E hörde av sig och bad om ursäkt, men inget mer än så.


varför hör man av sig och ber om ursäkt om man inte vill ha kontakt igen? och det gjorde så ont att få ett (eller egentligen tre) sms av honom utan att han vill prata.. bara för att förklara VARFÖR han inte hört av sig. men varför? han verkade ju inte vilja prata med mig ändå - varför  ber man om ursäkt då? till vilken nytta?


hej

Av Lis - 12 september 2010 18:57

jag fick som jag ville,

men nu vet jag inte vad jag vill längre.

eller jag vet.

men jag får inte veta.

eller vilja.

Av Lis - 11 september 2010 08:14

Godmorgon.

62.4 kg


Nu måste jag rusa. Ciao!

..

Av Lis - 10 september 2010 23:38

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards