...

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Lis - 11 februari 2010 23:19

jag har fina vänner

varför glömmer jag bort det?


blir fest i helgen

Mr X ska självklart dit

Men jag är äcklad av honom

jag vill inte göra något med honom

eller med någon annan

E är den enda som jag kan tänka på


Fan vad jag är fjantig.

jag vet inte ens vad han tycker

jag måste bryta bilden jag har


men inte göra något med någon

bara.. ha kul o sen gå hem ensam

Av Lis - 11 februari 2010 08:49

Morgonvikt: 61.4kg


Godmorgon.

Läget är som det är.

Det rullar det väl lixom på. Jag har ingen koll på någonting. Jag är rätt trött på livet. Pallar ingenting. Idag ska jag försöka träna lite, städa, plugga, ladda över musik. Typ det. Juste! Träffa två kompisar (inte glömma!)


Igår var min morgonvikt jättehög, men jag tror det beror på hetsen på tisdagskvällen. Igår skötte jag mig. Förresten har jag inte ätit godis på 11 dagar. Vilket är rätt mycket faktiskt. För att heta Lis iallafall.


Jag är sugen på semlor. Alltså SUGEN. Men jag får inte. Inte förrän min kompis failar med vårat godisförbud. Då får jag äta EN semla. Iallafall en liten. Gosh vad gott det vore. Jag gillar inte ens grädde. Men mandelmassa och brödet <3, Fan vad fet jag är!'

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards