...

Alla inlägg under maj 2011

Av Lis - 12 maj 2011 08:06

morgonvikt: 60.5 kg

Bajs


men vi försöker göra den här dagen till en bra dag. okej? för alla. Även om vädret suger så är det snart fredag. Snart äre dags att va lite ledig. Två arbetsdagar kvar. Det är great! Ha en bra dag!

Av Lis - 12 maj 2011 08:02

Becky:

Okej gumman nu kan jag inte hålla mig längre! Har läst din blogg under många år nu och nu har jag blivit arg på dig! Du MÅSTE sluta nervärdera dig så här mycket! Jag blir så ledsen när jag läser dina inlägg och vill bara krama om dig och få dig att inse att du är bättre än vad du tror!


Jag har varit precis som du för ca 10 år sedan.Sökte närhet hos vem som helst och gjorde vad som helst för att få det. Tyvärr kommer de i fatt en... Du ska inte ligga med den där killen! Du kommer må jätte dåligt av det sen jag lovar! Sex är inte allt!!


Snälla umgås gärna med killen men ligg inte med han bara för att. Du är fin och du förtjänar mer respekt! DU ÄR VACKER!!


Svar:

Jag önskar jag kunde tro dig. Eller min ena sida tror dig för jag vet att det är så men sen har vi den andra sidan som inte alls tror dig fast VILL tro dig. Jag måste jobba på mitt självförtroende men det känns inte som jag förtjänar det.


men tack ändå. för alla fina ord. det gör iallafall mig lite lättare i sinnet. tack. på riktigt.

Av Lis - 11 maj 2011 22:44

Just i denna sekund väger jag 60.9

usch

 

minns ni R som jag träffade en gång tidigare iår? Han är också värsta playern. Också intresserad av att ligga. Ful som stryk då. Frågan är om det är värt att träffa honom ändå. Vi låg ju inte sist och det fick mig att undra om det va för att jag är så ruskigt ful eller om han visade respekt? Knappast.. Han va bara nervös för jag också är ful. Så om vi båda är fula kanske det är värt att ligga?


Han tycker vi ska ses i helgen. Fan att han inte är lika attraktiv som S.

Av Lis - 11 maj 2011 19:15

Väger som en fucking val. Orkar inte vara fet.

Vill inte väga 60+. Orkar inte det mer.


45minuters powerwalk i högt tempo

med lite tempoväxlingar (eller ja lite jogging också)


Det där om S också. Alltså.. Jag var väl lite överkänslig precis sådär när jag vakna och det första jag får se är att S vill ligga med min BFF. men jag litar på henne. annars blire den dagen - den sorgen. Han är ju en sån som ligger runt.. Det vet alla. Han är förbjuden frukt som man bara vill ha. men är han värd det? antagligen inte. han är bara jävligt grym på att snacka. förtrollar en med hans välskrivna meningar och utvecklad ordförråd. Den här killen är yngre än de andra jag träffat men så otroligt mycket bättre på det mesta. Det mesta faktiskt.

 

och varför jag fastnar vid varje kille är ju för att jag skäms så mycket över min kropp att jag inte vågar leta efter någon ny. min kropp är ju inte något man suktar efter. hängtuttar och tjock. sen dålig i sängen - inte mycket att vilja ha.

 

men jag behöver närhet.

mer än någonsin.

Av Lis - 11 maj 2011 06:13

Roligt uppvaknande

Jag kan ju fetglömma S nu

Han vill ligga med min bästa vän.

Vilket inte är konstigt.

Kom igen - hon är förjävla snygg.


Nu hoppas jag att hon inte vill ligga med honom.

Hon har ju sitt KK redan. Ta inte honom.

För han kan snacka omkull vem som helst om han vill.


Visst jag kanske inte kan ha honom men hon får inte ta honom.

Av Lis - 10 maj 2011 20:09

hoppade lite hopprep idag igen. blev bara 15 minuter men ändå.

enligt den [här] hemsidan så är det 159 kcal på 15minuter. Inte helt fel ändå.

Även fast jag säkert ätit för över 1000 så känns det bra.


lite träning är bättre än ingen brukar man ju säga.

Av Lis - 10 maj 2011 08:07

morgonvikt: 59.5

 

Jag älskar hur dubbelmoralisk jag är. För jag är nog den som är mest noggrann att påpeka att vikten på vågen inte har någon större betydelse. Det som räknas är hur man ser ut och att man trivs.


BULLSHIT.


Jag är även den som står på vågen varje morgon och svär. Eller ja inte idag faktiskt. Hoppade hopprep på jobbet igår. Satan va kul det va. Bara 10 minuter intensivt men ändå. Ska rota fram mitt hemma :)


NU måste jag springa till jobbet!

Av Lis - 9 maj 2011 21:18

Förstår inte hur jag kan vara så blind?

Hur kan jag vara så dum att jag offrar min viktnedgång för skit.


Fan alltså.

Besviken är vad jag är.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards