...

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Lis - 13 mars 2011 21:38

Jag har precis tryckt i mig en påse popcorn, sex chokladmuffins och en kanna saft. själv. japp japp. jag saknar mina mättnadskänslor, som har rymt av någon anledning.


minns ni R? (fd RE) Han har inte varit direkt mycket i bloggen, egentligen. Han va hemma hos mig typ 12de februari, vilket var typ första gången vi träffades ensamma och nyktra. Alltså, det blev ju inge sex då (vilket sög för min del, haha) och efter det har jag i stort sett lagt honom på hyllan. För han skrev "kram". Man skriver inte kram till en person man är intresserad av. Det är typ det värsta man kan göra. (Förutom att kalla mig vid vissa smeknamn som "snuttis", "gumman" och lite andra sånna kärleksfulla smeknamn)


Idag skrev han på facebook chatten. Ville träffas. Kunde inte pga att jag skulle träffa BästaVän och sen har jag mens (kanske är förklaringen till min hets?) Hursom.. Det var ju iallafall postivit att han vill träffa ett fetto som mig. För jag är inte ute efter något seriöst med den här killen, för han är typ största playern EVER. Eller player, men typ trehundra tjejer på facebook varje helg osv.


Men jag menar.. ett tidsfördriv är ju inte helt fel? ;)

Av Lis - 13 mars 2011 13:48

pappa ringde aldrig igår. som han lovade. han ringde idag och sa att han hade glömt. som jag inte redan förstod det. det här gör ondare än när han packade ner sina saker i en svartsopsäck och sa till mig "jag drar nu, hälsa morsan". jag minns det som igår. att bli bortglömd gör ondare. fan dig pappa.. fan dig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards