...

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Lis - 26 mars 2011 16:15

Jävlar

S är fan bra på det mesta alltså. Igår va vi på en "dejt" på ett uteställe i närheten tillsammans med mina vänner. Och han var hur gullig som helst även fast vi inte spenderade varje minut tillsammans så vare ganska uppenbart att vi va där tillsammans. Pussar, kramar och sådär. Galet mys. Inför Mr X. och han blev inte sur, suprise suprise.


Sen åkte vi hem hit och hade massor med sex, huhuh. Galet. Och imorse. Och innan han va tvungen att åka hem. Mys. Massor med mys.

 

Men ja, får se vart det leder. Jag är bara i nuet nu, för en gångsskull. Och jag trivs än så länge. Visst äre tråkigt om han börjar hålla på med någon annan men då vare inte meningen att det skulle bli mer heller. Är ni med? Just nu kvittar det. Han är gullig. Ska försöka att inte smsa förrän ikväll, för att inte va för hetsig så att säga. Men tror inte han kommer hit ikväll tyvärr. Men men, en annan gång kanske.. :) Vi år se.


MORGONVIKTEN: 60.0

Glad tjej! Har ätit galet mycket idag men vet inte om det blir något mer. Får se. Har ätit för en hel dag iallafall, haha. Men jag behövde energin ;) höhö

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards