...

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Lis - 20 april 2011 19:26

 

Jag har tidigare berättat om mitt självdestruktiva liv när det kommer till killar. Jag skadar mig inte fysiskt, men psykiskt till den grad att det inte funkar mer. Enda tills jag träffar nästa objekt.

 

Varje person har haft en likhet. Mr X, E och S - alla gillar tjejer. Alla är beroende av uppmärksamhet, alla tre vill uppleva spänningen med nya tjejer. De kan inte fastna hos en.

 

Och vad behöver jag? Jag borde skriva att jag behöver hitta en kille som vill ha mig.Va med mig. Men nej. Jag försöker förändra personerna. Killarna som vill uppleva spänning. Killarna som inte vill fastna. Jag vill förändra. Jag vill ha en player som ska tycka om mig.

 

Hur dåligt jag än mår när jag inser att det inte går. Så får jag ändå en kick. Ta t.ex när E gillat mina statusar eller när S kommenterat en profilbild på facebook. Känner ruset.

 

Yes.

Uppmärksamhet.

Han skrev. Hoppet växer. Om han kan engagera sig i min facebook så är det inte kört än.. Om man inte bryr sig någonting så engagerar man sig inte att skriva en hl kommentar på facebook.

 

Kick.

Ruset.

 

Jag är en missbrukare

Av att försöka få någon som inte vill ha mig

att ge mig uppmärksamhet

 

(... fan va jag är störd.)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards